Showing 1 - 10 of 135
In the context of increasing financial uncertainty for the public service media (PSM) in Serbia, and criticism on its attitudes such as clientelism and political paternalism, the questions of management efficiency of public service broadcasting (PSB) companies and their success in providing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010401769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003530503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013273025
Grundlagen zu den Interessen aller Marktteilnehmer auf der Angebotsseite und zu den Konsumenten als Antrieb für viele Veränderungen -- Szenarien zur Dynamik der Marktentwicklung und Konsequenzen für Multiscreen-Kampagnen -- Leitfaden für ein erfolgreiches Kampagnen-Management in Unternehmen:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017740
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011325685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004816076
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001528426
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001477714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000834787