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Language
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German
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Author
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Schwalbach, Joachim
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Bunke, Olaf
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Droge, Bernd
4
Brenner, Steffen
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Hildebrandt, Lutz
2
Annacker, Dirk
1
Boyd, D. Eric
1
Boyer, Marcel
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Conyon, Martin J.
1
Dunbar, Roger L. M.
1
Farris, Paul W.
1
Graßhoff, Ulrike
1
Kreis, Henning
1
Scherer, Frederic M.
1
Sperlich, Stefan
1
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Institution
All
Internationales Institut für Management und Verwaltung, Strukturpolitik
1
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Published in...
All
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
3
Forschungsbericht / Humboldt-Universität zu Berlin, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Institut für Management
2
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
1
Entrepreneurship, Marketing, Innovation
1
Executive compensation and shareholder value : theory and evidence
1
Journal of business economics : JBE
1
The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects
1
Unternehmenssteuerung und Anreizsysteme : Kongress-Dokumentation 52. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 1998
1
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Source
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Quantitative Analysen zur Erfolgswirksamkeit von F&E und Marketing
Kreis, Henning
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952251
Saved in:
2
Motivation, Kompensation und Performance
Schwalbach, Joachim
- In:
Unternehmenssteuerung und Anreizsysteme : …
,
(pp. 169-182)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001388673
Saved in:
3
Unobservable effects in structural models of business performance
Annacker, Dirk
;
Hildebrandt, Lutz
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001668605
Saved in:
4
PIMS and COMPUSTAT data : different horses for the same course?
Boyd, D. Eric
;
Farris, Paul W.
;
Hildebrandt, Lutz
- In:
The profit impact of marketing strategy project : …
,
(pp. 41-72)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927231
Saved in:
5
Corporate governance, executive pay and performance in Europe
Conyon, Martin J.
;
Schwalbach, Joachim
- In:
Executive compensation and shareholder value : theory …
,
(pp. 13-33)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497448
Saved in:
6
Corporate reputation and performance in Germany
Dunbar, Roger L. M.
;
Schwalbach, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001574881
Saved in:
7
Executive pay and corporate financial performance : an explorative data analysis
Graßhoff, Ulrike
;
Schwalbach, Joachim
;
Sperlich, Stefan
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001574899
Saved in:
8
Die relative Bedeutung des Einflusses von Firmen- und Insdustriezweigeffekten auf den Unternehmenserfolg
Bunke, Olaf
;
Droge, Bernd
;
Schwalbach, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001550569
Saved in:
9
Industry structure and performance
Schwalbach, Joachim
(
ed.
);
Scherer, Frederic M.
(
contributor
)
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000076669
Saved in:
10
The relative importance of group level effects on the performance of German companies
Brenner, Steffen
;
Bunke, Olaf
;
Droge, Bernd
; …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001649759
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