Showing 1 - 10 of 583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010219173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003396491
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003530503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011405247
Märkte -- Führungsprozesse (Unternehmensführung/-strategie) -- Controlling & Accounting -- Redaktion/Einkauf, Programmplanung -- Distribution -- B2B-Marketing -- B2C-Marketing -- Supportprozesse: Legal, Personal, IT/Organisation.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016716
Chapter 1. Sustainable Communication? Media and Communication Responsibility in Global Transformation Processes -- Chapter 2. Conceptualizing Media CSR Communication: Responsible Contributions to the (Global) Public Sphere? -- Chapter 3. Sustainability as Cultural Practice and Media as...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014239925
Dieser Band dokumentiert eingehend die Medienpraxis in den Gattungen Fernsehen, Hörfunk, Print und Online; erläutert werden darin wichtige Elemente der Konzeption, des Betriebs, der Vermarktung und der Produktionstechnik dieser Medien. Das Kapitel Mediengeschichte bringt elementare Daten zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010215467
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010402447
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359080
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010457111