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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Hochschulschrift
3
Thesis
3
Collection of articles of several authors
1
Handbook
1
Handbuch
1
Lehrbuch
1
Sammelwerk
1
Textbook
1
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Language
All
German
9
English
4
Author
All
Langner, Tobias
12
Esch, Franz-Rudolf
8
Kernstock, Joachim
3
Tomczak, Torsten
3
Rossiter, John R.
2
Braun, Ingolf A.
1
Bräutigam, Sören
1
Eisend, Martin
1
Fröhling, Renée
1
Geus, Patrick
1
Redler, Jörn
1
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less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Breaking new ground in theory and practice
1
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen, Praxiserfahrungen, Perspektiven
1
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
1
Geschäftsmodelle für Wertschöpfungsnetzwerke : Wilfried Krüger zum 60. Geburtstag
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
Research
1
SpringerLink / Bücher
1
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel führen? : Markendialog Februar 2008
1
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1
Wirkungsgrößen der Markenführung : Entwicklung eines verhaltenswissenschaftlichen Wirkungsmodells der Markenführung
Geus, Patrick
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003000942
Saved in:
2
Integriertes Branding : Baupläne zur Gestaltung erfolgreicher Marken
Langner, Tobias
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740704
Saved in:
3
Herausforderungen an die Marken-Kommunikation
Langner, Tobias
- In:
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel …
,
(pp. 107-118)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003748949
Saved in:
4
Markenführung in Wertschöpfungsnetzwerken
Esch, Franz-Rudolf
;
Langner, Tobias
- In:
Geschäftsmodelle für Wertschöpfungsnetzwerke : …
,
(pp. 239-266)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001895203
Saved in:
5
Corporate Brand Management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen
Esch, Franz-Rudolf
;
Tomczak, Torsten
;
Kernstock, Joachim
; …
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732357
Saved in:
6
Effects of celebrity endorsers' attractiveness and expertise on brand recall of transformational and informational products
Langner, Tobias
;
Eisend, Martin
- In:
Breaking new ground in theory and practice
,
(pp. 453-462)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009380990
Saved in:
7
Zur "Rationalität" der Urteilsbildung : Ankerheuristiken zur Vereinfachung der Beurteilung von Markenallianzen
Esch, Franz-Rudolf
;
Redler, Jörn
;
Langner, Tobias
- In:
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : …
,
(pp. 145-173)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003289254
Saved in:
8
Creating powerful brand names
Langner, Tobias
;
Esch, Franz-Rudolf
;
Rossiter, John R.
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 181-197)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378124
Saved in:
9
Dimension-based versus relation-based brand name design : a test of different psycholinguistic theories
Langner, Tobias
;
Esch, Franz-Rudolf
;
Rossiter, John R.
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 110-119)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353715
Saved in:
10
Corporate Brand Management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen
Esch, Franz-Rudolf
(
contributor
); …
-
2006
-
2., aktualisierte und erg. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003344818
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