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Pricing strategy
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Free
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
3
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Working Paper
3
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Hochschulschrift
2
Thesis
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
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Language
All
German
4
English
4
Undetermined
1
Author
All
Hildebrandt, Lutz
4
Klapper, Daniel
4
Annacker, Dirk
2
Herwartz, Helmut
2
Buzzell, Robert Dow
1
Cooper, Lee G.
1
Nakanishi, Masao
1
Temme, Dirk
1
more ...
less ...
Institution
All
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Published in...
All
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
2
Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge
2
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriften zur quantitativen Betriebswirtschaftslehre
1
The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
7
USB Cologne (EcoSocSci)
2
Showing
1
-
9
of
9
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Market share analysis : evaluating competitive marketing effectiveness
Cooper, Lee G.
;
Nakanishi, Masao
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004064388
Saved in:
2
Die Analyse von Wettbewerbsbeziehungen mit Scannerdaten : mit 66 Tabellen
Klapper, Daniel
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004342973
Saved in:
3
Die Analyse von Wettbewerbsbeziehungen mit Scannerdaten : mit 66 Tabellen
Klapper, Daniel
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013357778
Saved in:
4
Forecasting performance of market share attraction models : a comparison of different models assuming that competitors' actions are forecasts
Klapper, Daniel
;
Herwartz, Helmut
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000168630
Saved in:
5
Forecasting performance of market share attraction models : a comparison of different models assuming that competitors’ actions are forecasts
Klapper, Daniel
;
Herwartz, Helmut
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009578563
Saved in:
6
Ein Kausalmodell zu den Bestimmungsgründen der Profitabilität
Hildebrandt, Lutz
- In:
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen …
,
(pp. 210-235)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299879
Saved in:
7
Unbeobachtbare Einflussgrößen in der strategischen Erfolgsfaktorenforschung : ein kausalanalytischer Ansatz auf der Basis von Paneldaten
Annacker, Dirk
-
2001
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001561582
Saved in:
8
Unobservable effects in structural models of business performance
Annacker, Dirk
;
Hildebrandt, Lutz
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001668605
Saved in:
9
The model by Phillips, Chang, and Buzzell revisited : the effects of unobservable variables
Hildebrandt, Lutz
;
Temme, Dirk
- In:
The profit impact of marketing strategy project : …
,
(pp. 153-187)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927380
Saved in:
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