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Theory
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Marketingmanagement
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Aufsatz im Buch
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Graue Literatur
11
Non-commercial literature
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Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Conference proceedings
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Diskette
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Festschrift
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Floppy disk
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Forschungsbericht
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Hochschulschrift
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Konferenzschrift
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Thesis
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Language
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German
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Undetermined
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Decker, Reinhold
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Gaul, Wolfgang
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Wagner, Ralf
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Baier, Daniel
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Röhle, Matthias
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Stumpf, Andreas
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Tuma, Michael Nche
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Diskussionsarbeit
11
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
3
Conjoint measurement : methods and applications
2
Diskussionsarbeiten der Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Universität Bielefeld
2
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
2
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business economics : JBE
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Electronic retailing
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of marketing research : JMR
1
Marketing research and modeling : progress and prospects; a tribute to Paul E. Green
1
Marktforschung & Management : M & M ; Zeitschrift für marktorientierte Unternehmenspolitik
1
Operations research proceedings 2004 : selected papers of the annual international conference of the German Operations Research Society (GOR) ; Tilburg, September 1 - 3, 2004
1
Quantitative Wirtschafts- und Unternehmensforschung : Ergebnisband des St. Galler Symposiums 1979 ; mit 27 Tabellen
1
Studies in classification, data analysis, and knowledge organization
1
Theorie und Forschung
1
Theorie und Forschung / Wirtschaftswissenschaften
1
Ökonomie und Mathematik : Rudolf Henn zum 65. Geburtstag
1
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1
Analysis of sales data : a neural net approach
Wartenberg, Frank
- In:
From data to knowledge : theoretical and practical …
,
(pp. 326-333)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291137
Saved in:
2
Disaggregation aggregierter Verkaufsdaten : eine Anwendung neuronaler Netze
Wartenberg, Frank
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 219-230)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316664
Saved in:
3
Zum Einsatz von Datenanalysemethoden in der Marktforschung
Gaul, Wolfgang
- In:
Ökonomie und Mathematik : Rudolf Henn zum 65. Geburtstag
,
(pp. 396-408)
.
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001267147
Saved in:
4
Market research and the rise of the Web : the challenge
Gaul, Wolfgang
- In:
Marketing research and modeling : progress and …
,
(pp. 103-113)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003243542
Saved in:
5
Instrumentelle Entscheidungsunterstützung im Marketing am Beispiel der Verbundproblematik
Decker, Reinhold
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001552848
Saved in:
6
Analyse und Simulation des Kaufverhaltens auf Konsumgütermärkten : Konzeption eines modell- und wissensorientierten Systems zur Auswertung von Paneldaten
Decker, Reinhold
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000374677
Saved in:
7
Market basket analysis by means of a growing neural network
Decker, Reinhold
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002609435
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8
Market simulation using a probabilistic ideal vector model for conjoint data
Baier, Daniel
;
Gaul, Wolfgang
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 97-120)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444668
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9
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
Gaul, Wolfgang
(
contributor
);
Pfeifer, Dietmar
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000919184
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10
Typologisierung deutscher Marktforschungsinstitute : Ergebnisse e. empir. Studie
Gaul, Wolfgang
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
(
1986
)
3
,
pp. 163-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001015048
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