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289
Working Paper
209
Aufsatz im Buch
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Collection of articles of several authors
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Handbuch
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Bibliographie
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Konferenzbeitrag
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Adressbuch
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Directory
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Reprint
3
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German
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English
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Author
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Wiseman, Alan E.
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Burkart, Patrick
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Böshenz, Johann
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Fantapié Altobelli, Claudia
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Fields, Gary
1
Fields, Gary S.
1
Fisbeck, Hagen
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Gatta, Mary
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Heil, Bertold
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Henn, Burkhard
1
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Hoffmann, Stefan
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Kogut, Bruce
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McCourt, Tom
1
Nelson, Richard R.
1
Newman, Nathan
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Röckelein, Wolfgang
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Sander, Matthias
1
Sauter, Michael
1
Steil, Benn
1
Timm, Ulf J.
1
Victor, David G.
1
Wagner, Gunther
1
Zook, Matthew
1
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Institution
All
Council on Foreign Relations
1
USA / Federal Trade Commission / Bureau of Economics
1
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft
2
A Council on Foreign Relations book
1
Akademische Abhandlungen zu den Wirtschaftswissenschaften
1
Critical media studies : Institutions, politics, and culture
1
Economic issues
1
Forum Marketing & Management : Probleme, Konzepte, Lösungen
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Interaktives Marketing
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Multimedia und Telekooperation
1
Innovations and technology in the world economy
1
Princeton paperbacks
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
1
The information age series
1
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Online-Dienste, portal sites und elektronische Einkaufszentren : Wettbewerbsstrategien auf elektronischen Massenmärkten
Heil, Bertold
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000167774
Saved in:
2
Optimales Online-Marketing : Marketingmöglichkeiten und anwendergerechte Gestaltung des Mediums Online
Hoffmann, Stefan
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000987842
Saved in:
3
Virtualisierung von Organisationen : strategische Relevanz des Einsatzes von Intra-, Extranet
Wagner, Gunther
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001401198
Saved in:
4
Beiträge zum Einsatz von Benutzermodellen in der elektronischen Produktberatung
Timm, Ulf J.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402002
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5
Marktkommunikation im
Internet
Röckelein, Wolfgang
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352266
Saved in:
6
Werbung für Finanzdienstleistungen im
Internet
: eine Studie zur Wirkung der Bannerwerbung. Mit einem Geleitw. von Günter Silberer
Henn, Burkhard
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001374416
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7
The geography of the
Internet
industry : venture capital, dot-coms, and local knowledge
Zook, Matthew
;
Zook, Matthew
-
2005
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647379
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8
Technological innovation and economic performance
Steil, Benn
(
ed.
);
Victor, David G.
(
contributor
); …
-
2002
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9
The global
internet
economy
Kogut, Bruce
(
ed.
)
-
2003
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10
Net loss :
internet
prophets, private profits, and the costs to community
Newman, Nathan
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2002
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