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Book / Working Paper
260
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2
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Aufsatzsammlung
Sammelwerk
Collection of articles of several authors
223
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221
Aufsatz in Zeitschrift
221
Hochschulschrift
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Thesis
161
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Non-commercial literature
131
Konferenzschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
78
Working Paper
64
Case study
62
Fallstudie
62
Conference proceedings
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Arbeitspapier
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Bibliografie enthalten
37
Bibliography included
37
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
26
Lehrbuch
20
Textbook
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Handbook
18
Handbuch
18
Amtsdruckschrift
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Bibliografie
7
Collection of articles written by one author
7
Government document
7
Sammlung
7
Festschrift
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Ratgeber
5
Reprint
5
Elektronischer Datenträger
4
Glossar enthalten
4
Glossary included
4
Guidebook
4
Fallstudiensammlung
3
Forschungsbericht
3
Bibliographie
2
CD-ROM, DVD
2
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English
176
German
96
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3
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1
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Becker, Thomas
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Sydow, Jörg
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Cliquet, Gérard
3
Ebers, Mark
3
Keller, Peter
3
Aderhold, Jens
2
Ahlert, Dieter
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Albach, Horst
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Alves, Helena
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Bachinger, Monika
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Barrio-García, Salvador del
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Barrows, Arthur
2
Becker, Jörg
2
Bernhart, Wolfgang
2
Boyd, Gavin
2
Brauchlin, Emil
2
Brenner, Thomas
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Brödner, Peter
2
Cropper, Steve
2
Dunning, John H.
2
Fischer, Joachim
2
Fornahl, Dirk
2
Friege, Christian
2
Gómez-Suárez, Mónica
2
Hennigs, Nadine
2
Herbes, Carsten
2
Herstatt, Cornelius
2
Huxham, Chris
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Jung, Rüdiger H.
2
Klein, Stefan
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Knackstedt, Ralf
2
Kohlbacher, Florian
2
Landmann, Ralf
2
Masui, Yoshihiro
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Pichler, Johann Hanns
2
Pleitner, Hans Jobst
2
Porath, Amiram
2
Porcu, Lucia
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Rossi, Patricia
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Smith, Brent
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American Marketing Association
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Edward Elgar Publishing
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Internationale Vereinigung für Steuerrecht
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European Communication Council
2
Peter Lang GmbH
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
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World Marketing Congress <19., 2016, Paris>
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Academy of Marketing Science
1
Akademia Ekonomiczna Imienia Karola Adamieckiego w Katowicach
1
Arbeitsgemeinschaft für Wissenschaftliche Wirtschaftspolitik
1
Arbeitskreis Deutscher Marktforschungsinstitute
1
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
1
Ashridge
1
Athens Institute for Education and Research
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Bochumer Ökonomen-Tag <1, 1997, Bochum>
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Center for International Research in Consumers Location and Their Environments
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Conference on Marketing and Research under a New World Order <1992, Tokio>
1
De Gruyter Mouton
1
Deutsche Sporthochschule Köln / Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
1
Deutscher Sportökonomie-Kongress <4, 2004, Köln>
1
Deutschland / Bundeskartellamt
1
Eastern European ESD Conference <3., 2014, Wien>
1
Eidgenössische Technische Hochschule Zürich
1
European Engineering User Conference <2, 2002, Brüssel>
1
European Marketing Academy
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European Society for Opinion and Marketing Research
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Ewf e.V.
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Fachtagung Business Geographics <2000, Salzburg>
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Frankreich / Direction des Statistiques d'Entreprises
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialkybernetik
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main / Institut für Kapitalmarktforschung
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Institut Arbeit und Technik
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Institut für Weltwirtschaft
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Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
International Conference on Business and Economy <2011, Konstanza>
1
International Conference on Chain Management in Agri- and Food Business <2, 1996, Ede>
1
International Conference on Management "Leadership, innovativeness and entrepreneurship in a sustainable economy" <8th, 2018, Częstochowa>
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International Conference on Savings Banks Marketing and Publicity <13, 1983, Helsinki>
1
International Conference on Value Chain Management <1, 2011, Steyr>
1
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SpringerLink / Bücher
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
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Contributions to Management Science
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Advances in marketing, customer relationship management , and e-services (AMCRMES) book series
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Cahiers de droit fiscal international
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Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society
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Report / European Communication Council
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Routledge studies in the modern world economy
2
Schriftenreihe der Deutschen Verkehrswissenschaftlichen Gesellschaft / B
2
A National Bureau of Economic Research conference report
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AHRC / ESRC religion and society series
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Abhandlungen Anthropogeographie
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Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
1
Advanced strategies in entrepreneurship, education and ecology
1
Advances in airline economics
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services book series (AMCRMES)
1
An Elgar reference collection
1
Applying quality of life research / Best practices
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Ashgate economic geography series
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Band ... der Reihe "Wirtschaft und Kultur im Gespräch"
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
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Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
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Congress of the International Fiscal Association
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Contemporary perspectives on technological innovation, management and policy
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Contributions to management science
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Critical concepts in economics
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DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
De Gruyter Handbook
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De Gruyter studies in organization : an international series by internationally known authors presenting current fields of research in organization
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Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
Brauchlin, Emil
(
ed.
);
Pichler, Johann Hanns
(
ed.
); …
-
2000
strategischer Erfolgsfaktoren zurück. Sodann befassen sich mehrere Abhandlungen mit Bereichen wie
Marketing
, Kooperation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402015
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2
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
Brauchlin, Emil
(
ed.
);
Pleitner, Hans Jobst
(
honouree
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001506877
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3
Tourism
marketing
and management handbook
Witt, Stephen F.
(
ed.
);
Moutinho, Luiz
(
contributor
)
-
1994
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000344666
Saved in:
4
Dienstleistungsmarketing : eine Bestandsaufnahme ; Tagungsband zum 2. Workshop für Dienstleistungsmarketing, Innsbruck, Februar 1993
Thelen, Eva M.
(
ed.
);
Mairamhof, Gaby B.
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000349123
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5
Multi-Media und
Marketing
: Grundlagen und Anwendungen
Hünerberg, Reinhard
(
contributor
); …
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000898296
Saved in:
6
Markenkult : wie Waren zu Ikonen werden
Horx, Matthias
(
contributor
);
Wippermann, Peter
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000903778
Saved in:
7
Orientierung für ein neues Europa durch Markt- und Sozialforschung : soziale Beziehungen, wirtschaftliche Verflechtungen, politische Verantwortung; [Vorträge der gemeinsamen Tagung...
Breunig, Gerhard
(
ed.
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000872001
Saved in:
8
Investmentfonds-Management : Anlagestrategie - Performanceanalyse -
Marketing
Zeyer, Fred
(
ed.
)
-
1993
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000876266
Saved in:
9
ESOMAR Conference on:
Marketing
and Research under a "New World Order" : Tokyo (Japan), 6th - 8th 1992
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000881885
Saved in:
10
Fit for the global future? : New approaches in
marketing
, advertising and market research in response to a changing business environment ; Lisbon (Portugal), July 1997
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000983984
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