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Book / Working Paper
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
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Ratgeber
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Book section
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Arbeitspapier
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Aufsatzsammlung
2
Thesis
2
Working Paper
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Collection of articles of several authors
1
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1
Handbuch
1
Lehrbuch
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Sammelwerk
1
Textbook
1
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Language
All
German
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English
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Author
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Homburg, Christian
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Schneider, Janna
4
Schäfer, Heiko
4
Artz, Martin
3
Jensen, Ove
3
Krohmer, Harley
3
Workman, John P.
3
Gruner, Kjell E.
2
Klarmann, Martin
2
Schenkel, Bernhard
2
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Fürst, Andreas
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Schyma, Theresa R.
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Sieberz, Isabell
1
Weber, Jürgen
1
Wieseke, Jan
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
Universität Mannheim
1
Published in...
All
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
3
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
3
Research
2
Series: Management know-how / M
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Gabler Research
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of marketing
1
Journal of personal selling & sales management : JPSSM
1
Kostenrechnungs-Praxis / Sonderheft : KRP
1
Marketing
1
Marketing - wie Sie Kunden gewinnen und halten
1
Report / Marketing Science Institute
1
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
1
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Vertriebsprofessionalität in der deutschen Gaswirtschaft : State of Practice und Erfolgsfaktoren
Beutin, Nikolas
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430074
Saved in:
2
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents and performance outcomes
Homburg, Christian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000894997
Saved in:
3
Marketing organization : a holistic framework of dimensions and determinants
Workman, John P.
;
Homburg, Christian
;
Gruner, Kjell E.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001439252
Saved in:
4
Marketing's influence within the firm
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
;
Krohmer, Harley
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001439258
Saved in:
5
Entwicklungslinien der Marketingorganisation : eine empirische Untersuchung im produzierenden Gewerbe
Homburg, Christian
- In:
Marketing
,
(pp. 91-116)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320641
Saved in:
6
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents, aand performance outcomes
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
3
,
pp. 309-331
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001176325
Saved in:
7
Marketing's influence within the firm
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
;
Krohmer, Harley
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000168166
Saved in:
8
Sales Excellence : Vertriebsmanagement mit System
Homburg, Christian
;
Schäfer, Heiko
;
Schneider, Janna
-
2012
-
7. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011312
Saved in:
9
Increasing graduates' interest in B2B sales : how to dispel lay beliefs, fight stigma, and create a profession of choice
Lanzrath, Aline Isabelle
;
Homburg, Christian
;
Ruhnau, …
- In:
Journal of personal selling & sales management : JPSSM
44
(
2024
)
3
,
pp. 274-292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015192656
Saved in:
10
Sales Excellence : Vertriebsmanagement mit System
Homburg, Christian
;
Schäfer, Heiko
;
Schneider, Janna
-
2010
-
6., überarb. u. erw. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003965257
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