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Wilken, Robert
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Journal of business-to-business marketing
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Dynamik und Risikofreude in der Unternehmensführung : ein Workshop für und mit Professor Dr. Dr. h.c. Helmut Koch aus Anlaß seines 75. Geburtstages
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business research : JBR
1
Management der Internationalisierung : Michael Kutschker zum 65. Geburtstag
1
Pricing-Forschung in Deutschland
1
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1
Internationale Preiskoordination: Auswirkungen der Parametrisierung von Arbitrageneigungsfuktionen
Backhaus, Klaus
;
Wilken, Robert
- In:
Management der Internationalisierung : Michael …
,
(pp. 289-306)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819187
Saved in:
2
The impact of team characteristics on the course and outcome of intergroup price negotiations
Backhaus, Klaus
;
Doorn, Jenny van
;
Wilken, Robert
- In:
Journal of business-to-business marketing
15
(
2008
)
4
,
pp. 365-396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003804722
Saved in:
3
Preisverhandlungen im B2B-Marketing
Backhaus, Klaus
;
Wilken, Robert
;
Doorn, Jenny van
; …
- In:
Pricing-Forschung in Deutschland
,
(pp. 1-15)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003272479
Saved in:
4
Steering sales reps through cost information : an investigation into the the black box of cognitive references and negotiation behavior
Wilken, Robert
;
Cornelißen, Markus
;
Backhaus, Klaus
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
1
,
pp. 69-82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003960769
Saved in:
5
Dynamische Preisplanung auf mehrdimensionalen Märkten : das Beispiel Telekommunikation
Backhaus, Klaus
- In:
Dynamik und Risikofreude in der Unternehmensführung : …
,
(pp. 97-122)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287942
Saved in:
6
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
Backhaus, Klaus
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002154828
Saved in:
7
Biased tariff choices : exploring role effects in B to B settings
Backhaus, Klaus
;
Koch, Matthias
;
Stingel, Susanne
- In:
Journal of business-to-business marketing
18
(
2011
)
4
,
pp. 357-379
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009412777
Saved in:
8
Preismanagement im Internet : Dokumentation des Workshops vom 13. November 2000
Meffert, Heribert
(
ed.
);
Backhaus, Klaus
(
contributor
); …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013330264
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9
Value-based pricing in competitive situations with the help of multi-product price response maps
Dost, Florian
;
Geiger, Ingmar
- In:
Journal of business research : JBR
76
(
2017
),
pp. 219-236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011713628
Saved in:
10
Der Einfluss von Stimmungen auf die Zahlungsbereitschaft
Schneider, Helmut
;
Wilken, Robert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
33
(
2011
)
1
,
pp. 32-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008989472
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