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Das Portfoliomanagement gehoert zu den zentralen Aufgaben des Strategischen Managements von Unternehmen. Zur Unterstuetzung von Portfolioentscheidungen wurden zahlreiche Konzepte entwickelt, die sich allgemein in strategisch-marktorientierte und wertorientierte Ansaetze unterscheiden lassen....
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The paper considers theoretical aspects of the applied strategic customer analysis based on the on the balanced scorecard customer element developed by the author to be applied in the research process of the strategic organization distribution activity aspects and its sales management. The...
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The article considers theoretical aspects of the applied strategic innovative analysis based on the innovative balanced scorecard element to be applied in the research process of the strategic innovative organization activity aspects. The methodology of the research is the Balanced Scorecard...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012983890
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Chapter 1: The Promise Of The Cognitive View Of Business Modelling -- Chapter 2: Business Models As Managerial Mental Models -- Chapter 3: The Sharing Of (Mental) Business Models -- Chapter 4: Cognition And Business Model Innovation -- Chapter 5: Open Questions On Cognition And Business Modelling.
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Der vorliegende Beitrag zeigt, dass die Festlegung der Fertigungstiefein der Gegenstromplanung von Strategien kein stringentes Instrumentder Unternehmensführung ist. Die Top-Down und Bottom-Up Analyseüber die hierarchischen Ebenen der Unternehmens-, Wettbewerbs- undFunktionalstrategie liefert...
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