Showing 1 - 10 of 5,017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003925596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009777020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011386251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014443955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015196492
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015164533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015168688
I examine an environment where advertisers can "seed" word-of-mouth advertising by providing initial information about a product to specific users of a social network. Discussion over a social network generates spillover effects for firms when consumers can use the social network to inform each...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009688163
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010424869