Showing 1 - 10 of 27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741020
Die digitale Transformation ist entscheidend für den Fortbestand von Unternehmen und eröffnet eine Reihe an neuen Möglichkeiten. Allerdings ist die Einleitung eines jeden Transformationsprozesses eine komplexe und nicht alltägliche Aufgabe für Manager. Diesen ist häufig bewusst, dass sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012052472
Arbeitsplätze spielen eine wichtige Rolle in der Gestaltung sozialer Identitäten. Mit dem steigenden Wettbewerbsdruck auf dem Arbeitsmarkt wenden sich Arbeitgeber zunehmend den Ansätzen der Marketingfachleute zu, um so die Wettbewerbsfähigkeit ihres Unternehmens im Arbeitsmarkt zu stärken....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011560134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011555981
"The meaning of luxury and the type of customer that buys luxury continues to evolve. As a result, companies have to constantly rethink their marketing strategies to keep up with consumers' shifting expectations.The Management of Luxury consists of 26 contributions from 51 international experts...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010421880
Preface to the second edition -- The luxury market -- The market and business of luxury : an introduction / Günter Müller-Stewens, Benjamin Berghaus -- Classifying luxury and prodigality / Michael JÄckel -- Exploring luxury consumer behaviour / Prokopis Theodoridis, Sofia Vassou --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011914665
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001774779