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Theorie
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Theory
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Beziehungsmarketing
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Germany
14
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Markenpolitik
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Estimation
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Impact assessment
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Lieferantenmanagement
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Markenartikel
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4
Marketing
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Marktforschung
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Schätzung
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Store brand
4
Supplier relationship management
4
Verbraucherverhalten
4
Verhaltensökonomik
4
Vertrauen
4
Welfare analysis
4
Wirkungsanalyse
4
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Online availability
All
Undetermined
12
Free
11
Type of publication
All
Article
58
Book / Working Paper
54
Type of publication (narrower categories)
All
Systematic review
Article in journal
74,776
Aufsatz in Zeitschrift
74,776
Graue Literatur
15,362
Non-commercial literature
15,362
Working Paper
14,900
Arbeitspapier
12,672
Aufsatz im Buch
11,717
Book section
11,717
Hochschulschrift
4,883
Thesis
3,555
Collection of articles of several authors
2,376
Sammelwerk
2,376
Aufsatzsammlung
1,487
Case study
1,278
Fallstudie
1,278
Conference paper
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Konferenzbeitrag
748
Bibliografie enthalten
608
Bibliography included
608
Konferenzschrift
608
Lehrbuch
469
Article
468
Collection of articles written by one author
457
Sammlung
457
Amtsdruckschrift
433
Government document
433
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
427
Textbook
400
Ratgeber
372
Guidebook
341
Conference proceedings
324
Reprint
284
Handbook
192
Handbuch
192
Statistik
181
Statistics
149
Übersichtsarbeit
112
Bibliografie
88
Forschungsbericht
83
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Language
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English
73
German
35
French
2
Italian
1
Swedish
1
Author
All
Bauer, Hans H.
4
Bernheim, Bert Douglas
3
Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
2
Anderson, Soren T.
2
Bentele, Günter
2
Blundell, Richard W.
2
Bruhn, Manfred
2
Buchele, Mark-Steffen
2
Chiappori, Pierre-André
2
Donni, Olivier
2
Grunert, Klaus G.
2
Hoepfner, Jörg
2
Krafft, Manfred
2
Liebert, Tobias
2
Lusardi, Annamaria
2
McCluskey, Jill J.
2
Mitchell, Olivia S.
2
Reisch, Lucia A.
2
Sallee, James M.
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Acquisti, Alessandro
1
Agrawal, Sarita
1
Albrecht, Carmen-Maria
1
Alves, Helena
1
Arndt, Johan
1
Azmat, Ghazala
1
Barnett, William A.
1
Baumgarth, Carsten
1
Becker, Jan U.
1
Bellucci, Andrea
1
Bergés-Sennou, Fabian
1
Betzelt, Sigrid
1
Biglan, Anthony
1
Bléjer, Mario I.
1
Bonini, Nicolao
1
Bontems, Philipe
1
Borisov, Alexander
1
Bradlow, Eric T.
1
Bredahl, Lone
1
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Institution
All
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
1
Published in...
All
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Family and consumer sciences research journal
3
Journal of economic literature
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Critical issues in Asian development : theories, experiences, and policies
2
Discussion paper series / IZA
2
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
European journal of marketing : EJM
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
American journal of agricultural economics
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Cahier de recherche / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
1
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
European journal of operational research : EJOR
1
Europäische Hochschulschriften / 5
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Research
1
Household economic behaviors
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International journal of management practice : IJMP
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
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Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
Saved in:
2
Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
3
Modelle der Nutzerintegration in den Innovationsprozess : Möglichkeiten und Grenzen der Integration von Verbrauchern in Innovationsprozesse für nachhaltige Produkte und Produktnutz...
Fichter, Klaus
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003000927
Saved in:
4
Loyalty determinants : literature review and development of an integrative model of customer loyalty
Faßnacht, Martin
;
Daus, Philip W.
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002485261
Saved in:
5
Konsumentenvertrauen : Konzepte und Anwendungen für ein nachhaltiges Kundenbindungsmanagement
Bauer, Hans H.
(
ed.
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003284144
Saved in:
6
Money for nothing and content for free? : paid content, Plattformen und Zahlungsbereitschaft im digitalen Journalismus
Wellbrock, Christian M.
;
Buschow, Christopher
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012262042
Saved in:
7
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Saved in:
8
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2009
-
3. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Saved in:
9
Future research directions in tourism marketing
Tsiotsou, Rodoula
;
Ratten, Vanessa
- In:
Marketing intelligence & planning
28
(
2010
)
4
,
pp. 533-544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652204
Saved in:
10
Towards an integrative framework of brand country of origin recognition determinants : a cross-classified hierarchical model
Martín Martín, Oscar
;
Cerviño, Julio
- In:
International marketing review
28
(
2011
)
6
,
pp. 530-558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390040
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1
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