Showing 1 - 10 of 524,449
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011518461
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011671136
This book explores ways to drive and increase a brand’s most important property, its equity. Focussing on gender, the …1. A Brand as a Person -- 2. Gender and Ease of Categorization -- 3. Global Branding with Brand Gender and Brand Equity … -- 4. Adrogyny, Consumers' Biological Sex, and Cultural Differences -- 5. Brand Gender and Equity through Brand Design -- 6 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013424786
Markenbegriff -- Markenwert-Begriff -- Darstellung und Bewertung wichtiger Markenbewertungsmodelle -- Faktoren des … empirischen Ergebnissen aufgenommen. Es wird untersucht, welche neuen Rahmenbedingungen und Akteure das Thema Markenwert aktuell …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517150
Zielsetzung und Aufbau der Arbeit -- Untersuchungsgegenstand -- Methodische Grundlagen -- Untersuchungsdesign -- Der Erklärungsgehalt von Reputation und Markenstärke bei Unternehmensmarken -- Der Transfer zwischen Reputation und Markenstärke bei Produktmarken -- Zusammenfassung und Implikationen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014857
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013357738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782749