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Undetermined
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Free
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Book / Working Paper
16
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
171
Aufsatz in Zeitschrift
171
Aufsatz im Buch
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Book section
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Conference paper
6
Konferenzbeitrag
6
Hochschulschrift
3
Bibliografie enthalten
2
Bibliography included
2
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Lehrbuch
2
Thesis
2
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Textbook
1
research-article
1
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Language
All
German
163
Undetermined
127
English
89
Author
All
Gierl, Heribert
376
Helm, Roland
21
Bambauer, Silke
16
Eleftheriadou, Christina
16
Koncz, Julia
16
Großmann, Tina
15
Stumpp, Stefan
15
Praxmarer, Sandra
13
Stiegelmayr, Karin
13
Hüttl-Maack, Verena
12
Bartikowski, Boris
11
Bambauer-Sachse, Silke
10
Bombe, Sandra
10
Satzinger, Michaela
10
Böcker, Franz
9
Schweidler, Janine
8
Plantsch, Michael
7
Praxmarer-Carus, Sandra
7
Grossmann, Tina
6
Thomas, Stefan
6
Reich, Sandra
5
Fastoso, Fernando
4
Heberle, Antonia
4
Huettl, Verena
4
Högl, Siegfried
4
Meyer, Susanna
4
Pappenheim, Christina
4
Stich, Armin
4
Stock, Carolin
4
Zhu, Yajing
4
Bitz, Robert
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Hammer, Claudia
3
Richard, Marie-Odile
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Schwanenberg, Stefan
3
Yang, Ziyou
3
Binder, Petra
2
Brauckmann, Nadine
2
Gansser, Oliver
2
Gehrke, Gunter
2
Haltmayer, Vanessa
2
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All
Marketing : ZFP ; journal of research and management
57
Der Markt : international journal of marketing
31
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
31
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
29
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
26
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
24
Journal of business economics : JBE
18
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
15
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
9
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
7
Marketing : journal of research and management
6
Schriften zum Marketing
6
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
5
Challenges in an age of dis-engagement
4
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Journal of business research : JBR
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Zeitschrift für Planung : ZP
4
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
3
Bridging the gap between advertising academia and practice
3
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
3
Journal of retailing and consumer services
3
Reihe: Marketing
3
Review of managerial science
3
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
3
Advances in Advertising Research XIII : Frontiers of Advertising: Re-considering Its Shapes and Forms
2
Advances in Advertising Research XIV : Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication between Immediacy and Sustainability
2
Asia Pacific journal of marketing and logistics
2
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Handelsforschung
2
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
2
Metrika
2
The international review of retail, distribution and consumer research
2
Tourismus-Journal : Zeitschrift für tourismuswissenschaftliche Forschung und Praxis
2
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
2
Absatzwirtschaft : Zeitschrift für Marketing ; Organzeitschrift
1
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
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When self-referencing cues are harmful : the effects of "For You"-statements in advertisements on product attitudes
Bombe, Sandra
;
Gierl, Heribert
- In:
The changing roles of advertising : [extended versions …
,
(pp. 285-298)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009773956
Saved in:
2
How does self-referencing affect product evaluations? : a comparison of three models
Gierl, Heribert
;
Bombe, Sandra
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
34
(
2012
)
2
,
pp. 124-139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554426
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3
Der Einfluss des Alters von Testimonials auf Einstellungen zu Produkten
Gierl, Heribert
;
Bombe, Sandra
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
55
(
2009
)
3
,
pp. 6-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003880931
Saved in:
4
Self-referencing and advertising effectiveness
Bombe, Sandra
;
Gierl, Heribert
- In:
International journal of marketing : IJM ; formerly Der …
52
(
2013
)
3/4
,
pp. 109-126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010407621
Saved in:
5
Verbessern landestypische Stilelemente die Wirkung von Werbung?
Bombe, Sandra
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
60
(
2014
)
3
,
pp. 14-26
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408256
Saved in:
6
Prominente Produktdesigner
Gierl, Heribert
;
Bombe, Sandra
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
57
(
2011
)
4
,
pp. 6-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390305
Saved in:
7
Der Einfluss des Alters von Testimonials auf Einstellungen zu Produkten
Gierl, Heribert
;
Bombe, Sandra
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
55
(
2009
)
3
,
pp. 6-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009854235
Saved in:
8
Prominente Produktdesigner
Gierl, Heribert
;
Bombe, Sandra
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
57
(
2011
)
4
,
pp. 6-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009854308
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9
Die Wirkung verschiedener Self-Referencing-Stimuli auf die Einstellung zu Produkten : ein Beitrag zur Werbewirkungsforschung
Bombe, Sandra
-
2013
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730120
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10
Using the body-sphere approach to predict the effectiveness of similar and attractive models shown in advertisements
Bombe, Sandra
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
36
(
2014
)
3
,
pp. 203-214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010394608
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