Showing 1 - 10 of 521,626
China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL …, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra Bell gives reasons and identifies a Chinese way of international brand … management. She reveals: - Who are Chinese branded companies? Where are they coming from, where are they heading for? What are …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014431
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014531697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008688658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647313
Das Werk stellt einen völlig neuen Ansatz der Diskussion globaler Marketingproblemstellungen dar. Vieles in der Diskussion um globales Marketing und Strategie ist von der Spannung zwischen dem Wunsch nach globaler Standardisierung und dem Erfordernis lokaler Anpassung geprägt. Diese...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014509860
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011417742
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003865930