Showing 1 - 10 of 230
IT-Dienstleister sind zunehmend gefordert, ihr Serviceportfolio konsequentauf die IT-Unterstützung von Geschäftsprozessen der Kunden auszurichten.Dadurch können Diversifikation sowie Transparenz in den IT-Ausgaben und ihremstrategischen Wertbeitrag beim Kunden erreicht werden. Für eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870808
Rising external competition and cost-pressures compel internal service providers to re-define their customerserviceapproach. Providing value propositions to the intra-firm end-users instead of provisioning technicalresources becomes a necessity to facilitate transparency in costs and customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870863
IT-Dienstleister sehen sich mit steigenden Kundenanforderungen, Kostendruck und vergleichbarem Wettbewerb konfrontiert. Disruptive Marktkräfte im IT-Servicemarkt wie der Wandel vom Verkäufer- zum Käufermarkt, der technologische Wandel und Low cost labor verstärken den Druck auf die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870865
IT-service providers shall achieve both cost reduction in IT-operations and customer individuality in service agreements. This article suggests applying the well known principle of mass customization to balance individuality and standardization in service agreements. Dependent on the commitment...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008759628
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008759629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009129697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009851104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009244685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786506