//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Prokla : Zeitschrift für kritische Sozialwissenschaft"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Qualitätsorientierung an Hochs...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
2
Language
All
Undetermined
2
Author
All
Pasternack, Peer
2
Published in...
All
Prokla : Zeitschrift für kritische Sozialwissenschaft
Arbeitspapier
2
Die Hochschule : Journal für Wissenschaft und Bildung
2
Die Hochschule
1
Die Organisation von Hochschulen in Theorie und Praxis : Forschungen zur Reform des Wissenschaftsbetriebes
1
HoF-Arbeitsberichte
1
Hochschulen und Ihr Beitrag für eine nachhaltige Regionalentwicklung
1
Hochschulen und ihr Beitrag für eine nachhaltige Regionalentwicklung
1
Hochschulforschung Halle-Wittenberg
1
IWH-Sonderheft
1
Materialien zum zwölften Kinder- und Jugendbericht
1
Schriftenreihe des WZW
1
Sozialwissenschaften und Berufspraxis
1
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Schwerpunkt: Bildung und Ausbildung - Hochschulbildung: zweckfrei oder nützlich? Über eine falsch gestellte Frage
Pasternack, Peer
- In:
Prokla : Zeitschrift für kritische Sozialwissenschaft
137
(
2004
),
pp. 551-564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007441852
Saved in:
2
Osthochschulen
Pasternack, Peer
- In:
Prokla : Zeitschrift für kritische Sozialwissenschaft
104
(
1996
),
pp. 357-370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007556411
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->