Showing 1 - 10 of 80,545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009313206
In modernen Gesellschaften ist es nahezu unmöglich, einen Tag ohne Werbung zu erleben.Aus Sicht der werbenden … auf den Aktionsparameter Werbung in Blick genommen werden sollten. Dennneben dem Preis ist Werbung ein weiterer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005859396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755924
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003330421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003834497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003807892
Gewinne erwirtschaften. Sie müssen den Werbungtreibenden attraktive Möglichkeiten bieten, um ihre Werbung zu platzieren. Von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003897133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003903616
This paper uses survey data from Iceland on 884 firms to test for the theory of customer markets proposed by Phelps and Winter (1970) and Okun (1981). The results provide support for the customer market theory in that managers agree that customers are valuable to firms they rank them second only...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003907093
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003416021