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~isPartOf:"Marketing strategy organization and implementation"
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Marketing
7
Organisationsstruktur
3
Organizational structure
3
Firm performance
2
USA
2
United States
2
Unternehmenserfolg
2
Competence
1
Contingency theory
1
Corporate Governance
1
Corporate governance
1
Deutschland
1
Einführung
1
Führungskräfte
1
Germany
1
Implementation
1
Industrial research
1
Industrie
1
Industrieforschung
1
Innovation
1
Kompetenz
1
Kontingenztheorie
1
Management
1
Managers
1
Manufacturing industries
1
Nordeuropa
1
Northern Europe
1
Performance measurement
1
Performance-Messung
1
Product life cycle
1
Produktlebenszyklus
1
Strategic business unit
1
Strategic management
1
Strategisches Geschäftsfeld
1
Strategisches Management
1
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Type of publication
All
Article
7
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Aufsatz im Buch
7
Reprint
6
Language
All
English
7
Author
All
Bonoma, Thomas V.
1
Conant, Jeffrey S.
1
Crittenden, Victoria Lynn
1
Homburg, Christian
1
Hult, G. Tomas M.
1
Jaworski, Bernard J.
1
Jenssen, Svenn A.
1
Krohmer, Harley
1
Mokwa, Michael P.
1
Olson, Eric M.
1
Roering, Kenneth J.
1
Ruekert, Robert W.
1
Sherman, J. Daniel
1
Slater, Stanley F.
1
Souder, William E.
1
Varadarajan, P. Rajan
1
Walker, Orville C.
1
Workman, John P.
1
Young, S. Mark
1
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All
Marketing strategy organization and implementation
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
17
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Der Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft : Geschichte des VHB und Geschichten zum VHB
13
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Human resource management in Europe : comparative analysis and contextual understanding
13
Political marketing in the United States
13
A general perspective
12
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
International business economics : a European perspective
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Die Betriebswirtschaftslehre im Spannungsfeld zwischen Generalisierung und Spezialisierung : Edmund Heinen zum 70. Geburtstag
11
The changing face of women managers in Asia
11
Betriebswirtschaftslehre und Unternehmensethik
10
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Internationales Management : Forschung, Lehre, Praxis
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft : Handbuch für Wissenschaftler und Studierende
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Betriebswirtschaftliche Grundlagen Sozialer Arbeit : eine praxisorientierte Einführung
8
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
Grundfragen : mit zahlreichen Übersichten
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
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ECONIS (ZBW)
7
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1
-
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1
Dysfunctional behavior and management control : an empirical study of
marketing
managers
Jaworski, Bernard J.
;
Young, S. Mark
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836623
Saved in:
2
Should
marketing
be cross-functional? : conceptual development and international empirical evidence
Krohmer, Harley
;
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836642
Saved in:
3
Differential effects of the primary forms of cross functional integration on product development cycle time
Sherman, J. Daniel
;
Souder, William E.
;
Jenssen, Svenn A.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836656
Saved in:
4
Managing
marketing
implementation
Bonoma, Thomas V.
;
Crittenden, Victoria Lynn
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836664
Saved in:
5
The organization of
marketing
activities : a contingency theory of structure and performance
Ruekert, Robert W.
;
Walker, Orville C.
;
Roering, Kenneth J.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836597
Saved in:
6
Strategic types, distinctive
marketing
competencies and organizational performance : a multiple measures-based study
Conant, Jeffrey S.
;
Mokwa, Michael P.
;
Varadarajan, P. Rajan
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836614
Saved in:
7
The performance implications of fit among business strategy,
marketing
organization structure, and strategic behavior
Olson, Eric M.
;
Slater, Stanley F.
;
Hult, G. Tomas M.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836621
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