Showing 1 - 8 of 8
About the author -- Acknowledgements -- Why every business is now a data business -- Deciding your strategic data needs -- Using data to improve your business decisions -- Using data to improve your business operations -- Monetizing your data -- Sourcing and collecting data -- Turning data into...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011672288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011437872
"Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011373421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010493603
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011838008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008994
Verl.Beschr.: Dieses Sachbuch zeigt, wie statistisches Denken gelingen und zu mehr Kompetenz im Umgang mit Unsicherheit führen kann. Tief verankerte Denkgewohnheiten lassen uns im Alltag intuitiv nach Wahrheiten und Mustern suchen IBM nicht nach Wahrscheinlichkeiten, wie die Statistik sie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013548587