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~institution:"Universität <Siegen> / Lehrstuhl für Marketing"
~institution:"Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb"
~institution:"Books on Demand GmbH <Norderstedt>"
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Produktentwicklung
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Innovationsmanagement
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Kongress
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Deutschland
9
Germany
9
Innovation management
9
New product development
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Business model
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Digitalisierung
4
Geschäftsmodell
4
Customer service
3
Kundenservice
3
Marketing
3
Marketing management
3
Marketingmanagement
3
Organisatorischer Wandel
3
Organizational change
3
Produktinnovation
3
Project management
3
Projektmanagement
3
Wettbewerbsvorteil
3
product development
3
Business start-up
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CAD
2
Coaching
2
Consumer behaviour
2
Controlling
2
Dienstleistungsmanagement
2
Digitization
2
Einzelhandel
2
Electric vehicle
2
Elektrofahrzeug
2
Industrie 4.0
2
Industry 4.0
2
KMU
2
Konstruktivismus <Philosophie>
2
Konsumentenverhalten
2
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Konferenzschrift
12
Hochschulschrift
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Case study
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Collection of articles of several authors
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Fallstudie
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Ratgeber
4
Sammelwerk
4
Guidebook
3
Aufsatzsammlung
2
Conference proceedings
2
Handbook
2
Handbuch
2
Lehrbuch
2
Thesis
2
Arbeitspapier
1
Forschungsbericht
1
Textbook
1
Working Paper
1
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Language
All
German
46
English
15
Undetermined
4
Author
All
Bergmann, Gustav
5
Lamnek, Uwe
2
Müller-Roterberg, Christian
2
Spann, Martin
2
Basler, Roger
1
Bergfeld, Alexander F.
1
Brecke, Jan
1
Buchholz, Matthias
1
Burkhardt, Achim
1
Böge, Carlotta
1
Daub, Jürgen
1
Dittrich, Ingo
1
Dostal, Adrian W. T.
1
Dostal, Tristan E.W.
1
Dowling, Michael
1
Düsterwald, Robert
1
Eberspächer, Jörg
1
Embert, Maren
1
Fink, Alexander
1
Greschke, Peter
1
Greschke-Begemann, Gerda
1
Große, Romina
1
Grundner, Harald
1
Günther, Philipp
1
Hartmann, Philipp Max
1
Hawig, David
1
Heusler, Andreas
1
Hogeforster, Jürgen
1
Janz, Oliver
1
Jégu, Marie
1
Kakatkar, Chinmay
1
Klatt, Rüdiger
1
Klein, Michael
1
Knobbe, Thorsten
1
Kumar-Scott, Pandit A.
1
Kunow, Annette
1
Köhler, Robert
1
Lassnig, Markus
1
Leeman, Joris J. A.
1
Lehmann, Felix
1
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Institution
All
Universität <Siegen> / Lehrstuhl für Marketing
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
National Bureau of Economic Research
583
Springer Fachmedien Wiesbaden
490
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
413
OECD
368
HAL
249
Edward Elgar Publishing
172
IGI Global
169
C.E.P.R. Discussion Papers
163
Inter-American Development Bank
121
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung
109
United Nations University-Maastricht Economic Research Institute of Innovation and Technology (UNU-MERIT)
104
Statistics Canada, Government of Canada
103
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung (ZEW)
100
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
94
Springer-Verlag GmbH
76
Centre of Excellence for Science and Innovation Studies, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH)
75
Institute for the Study of Labor (IZA)
65
World Bank
64
United Nations University, Maastricht Economic and social Research and training centre on Innovation and Technology
63
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
60
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Schiller-Universität Jena
59
Verlag Dr. Kovač
58
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
57
Institutet för Näringslivsforskning (IFN)
53
Institute for Prospective Technological Studies (IPTS), Joint Research Centre
52
CESifo
51
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
50
DRUID, Copenhagen Business School, Department of Industrial Economics and Strategy/Aalborg University, Department of Business Studies
48
EconWPA
48
Europäische Kommission
48
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement <Hamburg>
47
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
47
Verlag Franz Vahlen
46
Centre for Innovation, Research and Competence in the Learning Economy (CIRCLE), Lunds Universitet
41
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
40
Economics Department, Organisation de Coopération et de Développement Économiques (OCDE)
39
Friedrich-Schiller-Universität Jena
38
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
37
European Association of Agricultural Economists - EAAE
35
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VDI-Berichte
12
Universität Siegen - Lehrstuhl für Systemisches Marketing - Downloads
4
Electronic commerce & digital markets : ecm
2
Universität Siegen - Lehrstuhl für Systemisches Marketing
2
Universität Siegen - Lehrstuhl für Systemisches Marketing - Arbeitspapiere
2
Arbeitspapiere zum Systemischen Marketing und Management
1
BWL-Hochschulschriften
1
Edition Acornpark
1
ISM working paper
1
InnovationLab Arbeitsberichte
1
KIE-Lab, Kunden-Innovationslabor Elektromobilität
1
KISP Bücher
1
Publiziert in: Heft 2/ 2006 der ZfM Seite 112-167
1
Schriftenreihe Handelsmanagement
1
Universität Siegen - Lehrstuhl für Systemisches Marketing - Publikationen
1
Xundlandbasics
1
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ECONIS (ZBW)
47
USB Cologne (EcoSocSci)
10
USB Cologne (business full texts)
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1
Management-Handbuch
Innovation
: Tipps & Tools
Müller-Roterberg, Christian
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011919439
Saved in:
2
Business Acceleration 2.0 : a new knowledge-based approach to busines acceleration, young technology venture building and business growth ; [the strategic acceleration of successfu...
Bergfeld, Alexander F.
-
2015
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011326892
Saved in:
3
Sustainable
innovation
: the impact on the success of US large caps
Fink, Alexander
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012429040
Saved in:
4
Neue Produkte : Anstösse, Wege, realisierte Strategien ; Tagung Bad Soden, 16. und 17. Februar 1989
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000421285
Saved in:
5
Innovative entrepreneurs and
innovation
support for SMEs : knowledge alliance 'Human Resources and Organizational Development '(KA4HR)
Hogeforster, Jürgen
-
Knowledge Alliance for Human Resources and …
;
…
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013169445
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6
Crowd-based intelligence in new product development and knowledge sharing
Heusler, Andreas
-
2016
-
1st edition 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539399
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7
Agile Wertanalyse. Methoden und Werkzeuge
Grundner, Harald
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689040
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8
Advanced applications of network analysis in marketing science
Kakatkar, Chinmay
-
2018
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796740
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9
Zukunftschance
Produktentwicklung
: Dresden, 3. und 4. Juni 1996
1996
-
Nichtred. Ms.-Dr.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004304033
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10
Wege zum erfolgreichen Qualitätsmanagement in der
Produktentwicklung
: Tagung Berlin, 24. und 25. Februar 1994
1994
-
[Nicht red. Ms.-Dr.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004179560
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