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Lehrbuch
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Statistik
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Handbook
17
Handbuch
17
Textbook
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Bibliografie
14
Case study
14
Fallstudie
14
Bibliografie enthalten
13
Bibliography included
13
Collection of articles written by one author
10
Market information
10
Marktinformation
10
Reprint
10
Sammlung
10
Statistics
10
Forschungsbericht
8
No longer published / No longer aquired
8
Ratgeber
8
Wörterbuch
8
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Language
All
English
270
German
151
Italian
2
Author
All
Seufert, Wolfgang
5
Bentele, Günter
3
Cagé, Julia
3
Calder, Bobby J.
3
Imhof, Kurt
3
Murdock, Graham
3
Prat, Andrea
3
Quiring, Oliver
3
Schellhaaß, Horst-Manfred
3
Strömberg, David
3
Wentzel, Dirk
3
Winseck, Dwayne Roy
3
Appelgren, Ester
2
Bailer, Werner
2
Becerra, Martín
2
Boyle, Raymond
2
Brooten, Lisa
2
Carretta, Alessandro
2
Downing, John
2
Dunn-Jensen, Linda M.
2
Dyck, Alexander
2
Eisenegger, Mark
2
Farina, Vincenzo
2
Gabszewicz, Jean Jaskold
2
Hardy, Jonathan
2
Hausenblas, Michael
2
Hohlfeld, Ralf
2
Höffernig, Martin
2
Ivić, Miroslav
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Karmasin, Matthias
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Kleinjohann, Michael
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Koinig, Isabell
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Lies, Jan
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Malthouse, Edward C.
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Mastrini, Guillermo
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Meckel, Miriam
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Miège, Bernard
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Nako, Albana
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Nothhaft, Howard
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Schauerte, Thorsten
2
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All
The handbook of political economy of communications
25
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
12
Political economies of the media : the transformation of the global media industries
12
The right to tell : the role of mass media in economic development /The World Bank
10
Media Governance in Europa : Regulierung - Partizipation - Mitbestimmung ; [internationales Symposion im Juni 2009 in Hamburg unter dem Titel Media goverance in Europe - regulation, participation, codetermination]
8
The media industries and their markets : quantitative analyses
8
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
6
The global public relations handbook : theory, research, and practice
6
Advertising and violence : concepts and perspectives
5
Digital peripheries : the online circulation of audiovisual content from the small market perspective
5
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of Management
5
Personalisierung der Organisationskommunikation : theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
5
Die Ökonomie des Sports in den Medien
4
Globalizing communications
4
Innovation durch Kommunikation : Kommunikation als Innovationsfaktor für Organisationen
4
Media and convergence management
4
Public Relations : ein Handbuch
4
Baltic media in transition
3
Corporate crime: issues of definition, construction and research
3
Embracing diversity in organisations : 7th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship : 5th - 6th April 2019, Dubrovnik, Croatia
3
Gesellschaft - Moderation & Präsentation - Medientechnik
3
Handbook of media economics ; Volume 1B
3
Handbuch Medienmanagement
3
Handbuch Unternehmenskommunikation
3
Handbuch Verbandskommunikation
3
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
3
Mediating business : the expansion of business journalism
3
Medienunternehmen im digitalen Zeitalter : neue Technologien - neue Märkte - neue Geschäftsansätze
3
Neue Technik, neue Medien, neue Gesellschaft? : ökonomische Herausforderungen der Onlinekommunikation ; [Tagung]
3
New media and public relations
3
PR-Kampagnen : über die Inszenierung von Öffentlichkeit
3
Structural change in transportation and communications in the knowledge society
3
Strukturwandel der Medienwirtschaft im Zeitalter digitaler Kommunikation
3
The Oxford handbook of information and communication technologies
3
The Routledge companion to advertising and promotional culture
3
Unternehmenskommunikation : Kommunikationsmanagement aus Sicht der Unternehmensführung
3
A research agenda for media economics
2
Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
2
CSR und interne Kommunikation : Forschungsansätze und Praxisbeiträge
2
Consumer psychology in a social media world
2
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Globalisierung, Erziehung und Demokratie in Lateinamerika
Dieterich, Heinz
- In:
Globalisierung im Cyberspace : globale Gesellschaft, …
,
(pp. 43-203)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295323
Saved in:
2
Unity in diversity? : The European single market in broadcasting and the audio-visual 1982 - 1994
Collins, Richard
- In:
New challenges to the European Union : policies and …
,
(pp. 329-355)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296419
Saved in:
3
The development of independent media in Central and Eastern Europe
Hahn, Nadja
- In:
The political economy of transition in central and …
,
(pp. 95-122)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001304651
Saved in:
4
The new media : chances and challenges for suppliers of economic education
Hauser, Heinz
;
Spoun, Sascha
- In:
The transfer of economic knowledge
,
(pp. 151-162)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001393504
Saved in:
5
Markenführung unter geänderten Kommunikationsbedingungen
Sander, Matthias
- In:
Unternehmen im Wandel - Change Management : mit 11 Tabellen
,
(pp. 223-238)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001323095
Saved in:
6
Politischer Wettbewerb in der Informationsgesellschaft : Medien als Einflußträger und Kontrollinstanz der Wirtschaftspolitik?
Wentzel, Dirk
- In:
50 Jahre Soziale Marktwirtschaft : ordnungstheoretische …
,
(pp. 711-740)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001323871
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7
Institution und Organisation
Puppis, Manuel
- In:
Journalismus jenseits von Markt und Staat : …
,
(pp. 155-182)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430406
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8
Media Bias - eine medienökonomische Bewertung
Münster, Johannes
- In:
Der Rundfunk als privates und öffentliches Gut : 25 …
,
(pp. 47-63)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544028
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9
Recent developments in mass media : digitization and multitasking
Wilbur, Kenneth C.
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419949
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10
The economics of internet media
Peitz, Martin
;
Reisinger, Markus
-
2016
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