Analyzing product efficiency : a customer-oriented approach
Year of publication: |
2002
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Authors: | Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Staat, Matthias |
Publisher: |
Mannheim : Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim |
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Produkt | Product | Kosten-Nutzen-Analyse | Cost-benefit analysis | Data-Envelopment-Analyse | Data envelopment analysis | Marktsegmentierung | Market segmentation | Wirtschaftlichkeit | Economic effectiveness | Kfz-Markt | Automotive market | Theorie | Theory | Deutschland | Germany | Kundenwert | Customer value |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Customer-Value-Analyse und Marktabgrenzung mittels DEA : eine Untersuchung im Automobilmarkt
Bauer, Hans H., (2006)
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Acquisition of high-value customers for automotive banks
Müller, Stefan, (2002)
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Cornelsen, Jens, (2003)
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Produkt-Controlling : eine Untersuchung mit Hilfe der Data Envelopment Analysis (DEA)
Bauer, Hans H., (2000)
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Analyzing product efficiency : a customer-oriented approach
Bauer, Hans H., (2002)
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Analyzing Product Efficiency – A Customer-Oriented Approach
Bauer, Hans H., (2004)
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