Beschaffungsmanagement und Wertschöpfungsarchitekturen
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Zentes, Joachim |
Published in: |
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-3423-2. - 2012, p. 735-746
|
Subject: | Handel | Trade | Beschaffung | Procurement | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation |
-
The key enablers for the adoption of lean thinking by public purchasing departments
Agbodzakey, James K., (2015)
-
A critical review of Porter's value chain concept and a proposal for a revised version
Hofbauer, Günter, (2020)
-
Creating and capturing value in repeated exchange relationships : the second paradox of embeddedness
Elfenbein, Daniel W., (2017)
- More ...
-
Zur Lage im Einzelhandel: Helfen staatliche Reglementierungen weiter?
Wenzel, Holger, (2004)
-
Zur Lage im Einzelhandel: Helfen staatliche Reglementierungen weiter?
Wenzel, Holger, (2004)
-
Tietz, Bruno, (1980)
- More ...