Brand Values als Instrument der Markenführung : Konzeptualisierung, Messung und Abgrenzung von der Markenpersönlichkeit
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Jahn, Steffen ; Drengner, Jan ; Gaus, Hansjörg ; Kießling, Tina |
Published in: |
Impulse für die Markenpraxis und Markenforschung : Tagungsband der internationalen Konferenz "DerMarkentag 2011". - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-00426-6. - 2012, p. 215-239
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Markenartikel | Brand |
-
The formation of a nation tourism brand of Ukraine
Melnychenko, Svitlana, (2021)
-
Improving brand security through good brand risk management
Hai-Yen Thi Bui, (2024)
-
Dynamics between brand diversification and segment diversification on firm value
Koh, Yoon, (2019)
- More ...
-
Drengner, Jan, (2012)
-
Drengner, Jan, (2010)
-
Does Flow Influence the Brand Image in Event Marketing?
Drengner, Jan, (2012)
- More ...