Die Reverse Economy : Begriff, Wertschöpfungsmodelle und Erfolgsfaktoren kundenorientiertenUnternehmertums im Informationszeitalter
Year of publication: |
2001-02-01
|
---|---|
Authors: | Reichwald, Ralf ; Piller, Frank T. |
Published in: | |
Publisher: |
Institut für Wirtschafts- und Rechtswissenschaften <München> / Lehrstuhl für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre |
Subject: | Management | Mass Customization | New Economy |
Extent: | 149504 bytes 40 p. application/pdf |
---|---|
Type of publication: | Article |
Language: | German |
Classification: | Principles and forms of organisations ; Individual Articles ; Individual Reports, Studies ; No country specification |
Source: | USB Cologne (business full texts) |
-
Brösel, Gerrit, (2004)
-
Cusomization and real time information access in integrated eBusiness supply chain relationships
Klein, Richard, (2007)
-
Bellemare, Jocelyn, (2017)
- More ...
-
Interaktive Wertschöpfung : Herausforderungen für die Führung
Reichwald, Ralf, (2010)
-
Reichwald, Ralf, (2002)
-
E-Service Customization : Strategien zur effizienten Individualisierung von Dienstleistungen
Reichwald, Ralf, (2002)
- More ...