Familiarity and competence diversity in new product development teams : effects on new product performance
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Haon, Christophe ; Gotteland, David ; Fornerino, Marianela |
Published in: |
Marketing letters : a journal of research in marketing. - Dordrecht [u.a.] : Springer, ISSN 0923-0645, ZDB-ID 1031012-5. - Vol. 20.2009, 1, p. 75-89
|
Subject: | Markenimage | Brand image | Arbeitsgruppe | Team | Kernkompetenz | Core competency | Markenführung | Brand management |
-
Markenführungskompetenzen und Markenerfolg
Burmann, Christoph, (2006)
-
Bei der Diskussion über Kernkompetenzen sprechen wir immer auch über Wachstumsstratien
Sticher, Georg, (2006)
-
Mastromartino, Brandon, (2022)
- More ...
-
Haon, Christophe, (2009)
-
Gotteland, David, (2011)
-
Orientation marché:comment l’aborder et que peut-on réellement en attendre ?
Haon, Christophe, (2009)
- More ...