HR outsourcing and service quality : theoretical framework and empirical evidence
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Braun, Irene ; Pull, Kerstin ; Alewell, Dorothea ; Störmer, Susi ; Thommes, Kirsten |
Published in: |
Personnel review : a professional journal reporting new developments in research, theory and practice of personel management. - Bingley : Emerald Publishing Limited, ISSN 0048-3486, ZDB-ID 186673-4. - Vol. 40.2011, 3, p. 364-382
|
Subject: | Personalmanagement | Human Resource Management | Outsourcing | Dienstleistungsqualität | Service quality | Spieltheorie | Game theory | Deutschland | Germany |
-
Outsourcing von Personalfunktionen : eine Strategie zur Erhöhung der Dienstleistungsqualität?
Braun, Irene, (2009)
-
Hochschulmanagement : betriebswirtschaftliche Aspekte der Hochschulsteuerung
Cordes, Jens, (2001)
-
Erbel, Christiane, (2003)
- More ...
-
HR outsourcing and service quality: theoretical framework and empirical evidence
Braun, Irene, (2011)
-
HR outsourcing and service quality: theoretical framework and empirical evidence
Braun, Irene, (2011)
-
Die betriebliche Nachfrage nach Personaldienstleistungen : Bausteine eines Theorieentwurfs
Alewell, Dorothea, (2005)
- More ...