Intelligent data-driven marketing : when physicists start thinking about marketing : from mad-man to math-man marketing
Year of publication: |
[2022]
|
---|---|
Authors: | Elsässer, Mathias |
Institutions: | ibidem-Verlag (publisher) |
Publisher: |
Stuttgart : ibidem Verlag |
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Daten | Data | Marketing |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] ; Description [deposit.dnb.de] ; Description [ibidem.eu] |
-
Intelligent Data-Driven Marketing : From Mad-Man to Math-Man Marketing
Elsässer, Mathias, (2022)
-
Datengetriebenes Marketing : wie Unternehmen Daten zur Skalierung ihres Geschäfts nutzen können
Rashedi, Jonas, (2020)
-
Datengetriebenes Marketing : wie Unternehmen Daten zur Skalierung ihres Geschäfts nutzen können
Rashedi, Jonas, (2020)
- More ...
-
Intelligent Data-Driven Marketing : From Mad-Man to Math-Man Marketing
Elsässer, Mathias, (2022)
-
Goldratt und die Theory of constraints : der Quantensprung im Management
Techt, Uwe, (2015)
-
Kuhn, Berthold, (2022)
- More ...