Interne Märkte im Versicherungsvertrieb : konzeptionelle Überlegungen zu einem aktuellen Themenfeld
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Kwasniok, Sascha |
Published in: |
Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V.. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0044-2585, ZDB-ID 200636-4. - Vol. 100.2011, 1, p. 89-111
|
Subject: | Versicherungsmarketing | Insurance marketing | Informationsverhalten | Information behaviour | Marktmechanismus | Market mechanism | Produktqualität | Product quality | Versicherungsmarkt | Insurance market |
-
Advertising and risk selection in health insurance markets
Aizawa, Naoki, (2015)
-
Marketing the message : the making of the market of life insurance in Australia, 1850-1940
Keneley, Monica, (2015)
-
(2021)
- More ...
-
Jeske, Klaus-Jürgen, (2018)
-
Kwasniok, Sascha, (2018)
-
Kwasniok, Sascha, (2018)
- More ...