Preisdifferenzierung im Internet
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Skiera, Bernd ; Spann, Martin |
Published in: |
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi. - St. Gallen : Verl. Thexis, ISBN 3-908545-75-7. - 2002, p. 270-284
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Preisdifferenzierung | Price discrimination | Electronic Commerce | E-commerce |
-
Aloysius, John, (2013)
-
Show me the money : the economic impact of membership-based free shipping programs on e-tailers
Fang, Zhen, (2021)
-
Online cash-back shopping : implications for consumers and e-businesses
Ho, Yi-Chun, (2017)
- More ...
-
Internet-Based Virtual Stock Markets for Business Forecasting
Spann, Martin, (2003)
-
Dynamische Preisgestaltung in der digitalisierten Welt
Spann, Martin, (2020)
-
Dynamische Preisgestaltung in der digitalisierten Welt
Spann, Martin, (2020)
- More ...