Service Excellence durch Prosocial Service Performance
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Coenen, Christian |
Published in: |
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0688-3. - 2007, p. 423-440
|
Subject: | Dienstleistungssektor | Service industry | Kundenservice | Customer service | Dienstleistungsqualität | Service quality | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction |
-
The effect of service innovation on service loyalty in post offices
Shaian Kiumarsi, (2020)
-
A better way to manage customer experience : lessons from the Royal Bank of Scotland
Maklan, Stan, (2017)
-
Impact of customer experience on loyalty : a multichannel examination
Brun, Isabelle, (2017)
- More ...
-
It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentions
Mende, Martin, (2015)
-
Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Coenen, Christian, (2001)
-
Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
Coenen, Christian, (2005)
- More ...