Specification and estimation of nonlinear models with dynamic reference prices
Year of publication: |
1996
|
---|---|
Authors: | Hruschka, Harald ; Natter, Martin |
Published in: |
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-61613-6. - 1996, p. 45-54
|
Subject: | Preis | Price | Marktforschung | Market research | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Neuronale Netze | Neural networks | Theorie | Theory | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Dynamische nichtlineare Referenzpreismodelle mit latenten Variablen
Natter, Martin, (1994)
-
Konnexionistische Kaufakt- und Markenwahlmodelle
Heimel, Jörg Peter, (1998)
-
Hruschka, Harald, (2001)
- More ...
-
A multilayer perceptron for clustering
Hruschka, Harald, (1999)
-
Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle
Hruschka, Harald, (1992)
-
Using neural networks for clustering-based market segmentation
Hruschka, Harald, (1992)
- More ...