The knowledge services handbook : a guide for knowledge strategist : a companion volume to knowledge services: a strategic framework for the 21st century organization
Year of publication: |
[2020]
|
---|---|
Authors: | St. Clair, Guy ; Levy, Barrie |
Institutions: | Saur, K. G., Verlag (publisher) |
Publisher: |
Berlin : De Gruyter Saur |
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Wissensmanagement | Knowledge management | Informationsmanagement | Intellektuelles Kapital | Organisatorisches Lernen |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
-
Wissensbilanzen : ein strategisches Managementinstrument - auch für Bibliotheken
Schuster, Alexander, (2009)
-
Tidd, Joe, (2000)
-
Knowledge capitalism : business, work and learning in the new economy
Burton-Jones, Alan, (2001)
- More ...
-
Konflikt- und Gefahrensituationen in Bibliotheken : ein Leitfaden für die Praxis
Eichhorn, Martin, (2017)
-
Praxishandbuch Informationsmarketing : konvergente Strategien, Methoden und Konzepte
Schade, Frauke, (2019)
-
Marketing and promotion in today's special library
St. Clair, Guy, (1990)
- More ...