The myth of achievement tests : the GED and the role of character in American life
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Other Persons: | Heckman, James J. (ed.) ; Humphries, John Eric (ed.) ; Kautz, Tim (ed.) |
Publisher: |
Chicago, Ill. [u.a.] : Univ. of Chicago Press |
Subject: | Bildungsabschluss | Educational attainment | Messung | Measurement | Experiment | Weiterführende Schule | Secondary school | USA | United States | Schulleistungsmessung | Schulerfolg | Persönlichkeitsentwicklung |
-
Azéma, Claude, (2002)
-
Bildungs(miss)erfolge von Jungen und Berufswahlverhalten bei Jungen/männlichen Jugendlichen
Budde, Jürgen, (2008)
-
(2000)
- More ...
-
Heckman, James J.,
-
Sampson, Robert J., (2016)
-
The Myth of Achievement Tests : The GED and the Role of Character in American Life
Heckman, James J., (2013)
- More ...