Showing 1 - 10 of 90
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531027
address questions of the transatlantic transfer of the cultures and institutions of consumption and marketing"-- …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008651345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009571813
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011416519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011284483
Die vorliegende Arbeit ist ein Seminarbericht von 1999 der Arbeitsgruppe "Klima, Umwelt und Zukunft" der Stipendiaten der Hans-Böckler-Stiftung. Es wird die Frage aufgeworfen, ob im ökologischen Landbau und den dazugehörigen Vermarktungsstrategien eine Chance für den Klimaschutz und für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342601
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013162506
business and management from different geographic regions; yet the main focus is on the latest findings on evolving marketing …Part I. Marketıng -- Encouraging Sustainable Consumer Behavior: A Stakeholder Approach -- The Role of Food Product … Preferences of Consumers on Food Markets: The Case of Poland, Lithuania, Slovakia and Ukraine -- Specifics of Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012797204
digitalization, marketing and finance, etc., that will develop innovative instruments for countries, businesses, and education to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040843