Showing 1 - 10 of 210
platform design, blogs, forums, conferences, advertising campaigns, post-launch disclosures, and other information management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012177933
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014323344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015048837
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013255811
Thema dieses Papers sind die Bestimmungsfaktoren der Mediaselektion und ihr Bezug zu theoretischen Konzepten. Die Bestimmungsfaktoren der Mediaselektion lassen sich in qualitative und quantitative Kriterien untergliedern. Als wichtigstes Kriterium konnte in zahlreichen Umfragen die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785790
Im folgenden soll untersucht werden, welche Kriterien ein Unternehmen hinsichtlich der zu verfolgenden Basisstrategie heranziehen kann. Im Anschluß daran wird unter Zugrundelegung des streutechnischen Ziels der Ansprachenmaximierung gezeigt, wie die Mediaselektion auf internationaler Ebene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010405338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012813533
During the last decade the internet has been the fastest growing segment in advertising. Exploiting Nielsen data, we analyze the advertising pattern displayed by the population of organizations (i.e. companies, non-profit institutions and public entities) that were active on the Italian national...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209840