Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002183097
America -- 3.Cross-border post-secondary education in Europe -- 4. Cross-border post-secondary education in the Asia …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002235704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014267563
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518250
Wie leistungsfähig sind die Bildungssysteme in Argentinien, Brasilien, Chile, China, -gypten, Indien, Indonesien, Sri Lanka, Thailand, Jordanien, Malaysia, Paraguay, Philippinen, Uruguay, Russische Föderation und Simbabwe im Vergleich zu den 29 OECD-Ländern? Die Weiterbildungsindikatoren, an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001465574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003317026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003488622
Die Entwicklung und Bedeutung von "Bildungsindikatoren" wird in sieben Kapiteln aufgezeigt und diskutiert. Unter Bildungsindikatoren werden dabei solche Beurteilungsparameter verstanden, die zur analytischen Erfassung und Beschreibung von Bildungssystemen als bildungspolitische Planungshilfe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014271182
OECD countries are increasingly referred to as "network societies". This prompts questions about educational networks: to what extent can they replace cumbersome bureaucracies as forms of management and as sources of innovation and professionalism? Some predict the demise of large, slow-changing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013360411