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~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Wertorientierte Gestaltung von...
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Beziehungsmarketing
9
Relationship marketing
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Sales promotion
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Bargaining theory
1
Business ethics
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Computer-assisted marketing
1
Confidence
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Corporate culture
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Customer analysis
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Customer value
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Dienstleistungsqualität
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Distribution channel
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Erfolgsfaktor
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IT-gestütztes Marketing
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Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Key account management
1
Key-Account-Management
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Kundenanalyse
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Lieferkette
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Service quality
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Supply chain
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Unternehmensethik
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Unternehmenskultur
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Verhandlungstheorie
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Vertrauen
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Vertriebsweg
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Type of publication
All
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Conference proceedings
Book section
9
Language
All
English
9
Author
All
Orr, Linda M.
4
DiLauro, Jason
2
Hawes, Jon M.
2
Bush, Alan J.
1
Bush, Victoria D.
1
Fields, Ingrid J.
1
McMillen, Angela
1
Mulki, Jay P.
1
Rocco, Richard A.
1
d'Amico, Michael F.
1
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All
Company and customer relations
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
62
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
31
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
25
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Handbook of research on customer engagement
16
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
Electronic Services
12
Consumer-brand relationships : theory and practice
11
Creating and managing superior customer value
11
Handbook of relationship marketing
11
Handbuch Kundenbindungsmanagement
11
Innovation in pricing : contemporary theories and best practices
11
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
11
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
11
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
11
Wertorientiertes Marketing : Unternehmensressourcen richtig nutzen
11
Customer relationship management and the social and semantic web : enabling cliens conexus
10
Handbook of research on retailer-consumer relationship development
10
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
10
Client centricity : relationship management in banking
9
Customer-centric knowledge management : concepts and applications
9
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9
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1
Key account management in the 21st century
Fields, Ingrid J.
;
DiLauro, Jason
;
d'Amico, Michael F.
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537456
Saved in:
2
What does "relationship marketing" really mean?
Orr, Linda M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537418
Saved in:
3
Building trust in an age of mistrust
Hawes, Jon M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537424
Saved in:
4
Corporate identity and reputation management : lessons learned from the world of politics
McMillen, Angela
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537428
Saved in:
5
Learning from your customers : building market feedback into strategy and innovation
DiLauro, Jason
;
Orr, Linda M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537447
Saved in:
6
When do you get rid of the customer?
Mulki, Jay P.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537458
Saved in:
7
Negotiating company and customer relationships
Hawes, Jon M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537464
Saved in:
8
Understanding emerging sales technology
Rocco, Richard A.
;
Bush, Alan J.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537470
Saved in:
9
The ethics of managing customer information : can customer relationship management backfire?
Orr, Linda M.
;
Bush, Victoria D.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003537473
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