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~isPartOf:"Fundamentals of marketing research ; Vol. 2"
~subject:"Labour market policy"
~subject:"Marktforschung"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Labour market policy
Marktforschung
Market research
19
Befragung
13
Interview
13
Internet
5
Data collection
4
Datenerhebung
4
Consumer behaviour
3
Konsumentenverhalten
3
Postal sector
3
Postsektor
3
E-Mail
2
E-mail
2
Empirical method
2
Empirische Methode
2
Großbritannien
2
Sampling
2
Stichprobenerhebung
2
United Kingdom
2
Beziehungsmarketing
1
Classification
1
Consumers
1
Creativity
1
Gesundheit
1
Health
1
Jugendliche
1
Kauf
1
Klassifikation
1
Kreativität
1
Meinungsforschung
1
Opinion poll
1
Purchase
1
Qualitative Methode
1
Qualitative method
1
Relationship marketing
1
Statistical test
1
Statistischer Test
1
Telecommunications services
1
Telekommunikationsdienst
1
Test market
1
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Type of publication
All
Article
19
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
19
Language
All
English
19
Author
All
Adam, Stewart
1
Baron, Steve
1
Bock, Timothy
1
Cibotti, Elaine
1
Clapper, Danial L.
1
Crosby, Lawrence A.
1
Dembkowski, Sabine
1
Fern, Edward F.
1
Fram, Eugene H.
1
Goulding, Christina
1
Greig, Ian D.
1
Hanmer-Lloyd, Stuart
1
Healey, Nigel
1
Ilieva, Janet
1
Izzo, George
1
Johnson, Sheree L.
1
Kellner, Peter
1
Kenyon, Alexandra J.
1
Langford, Barry E.
1
Madge, Clare
1
Marsden, Paul
1
Massey, Anne P.
1
McDonald, Heath
1
Montoya-Weiss, Mitzi M.
1
O'Connor, Henrietta
1
Perry, Chad
1
Quinn, Richard T.
1
Reid, Donna J.
1
Reid, Fraser J.M.
1
Riege, Andreas M.
1
Schoenfeld, Gerald
1
Sergeant, John
1
Tuckel, Peter
1
Wood, Michael
1
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All
Fundamentals of marketing research ; Vol. 2
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
47
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
36
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
32
Handbuch der Marktforschung
30
Organisation und praktische Anwendung
21
Market research handbook
20
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
19
Verfahren, Datenauswertung, Ergebnisdarstellung
18
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
15
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext
15
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data
15
Fundamentals of marketing research ; Vol. 1
12
Market research best practice : 30 visions for the future ; a compilation of discussion papers, case studied and methodologies from ESOMAR
12
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
12
Web-Monitoring : Gewinnung und Analyse von Daten über das Kommunikationsverhalten im Internet
12
Über Hartz IV hinaus : stimmt die Richtung in der Arbeitsmarktpolitik?
12
Conjoint measurement : methods and applications
11
Arbeitsmarktpolitik in der sozialen Marktwirtschaft : vom Arbeitsförderungsgesetz zum Sozialgesetzbuch II und III
10
The nature and scope of marketing research
10
Fundamentals of marketing research ; Vol. 4
9
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
9
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
9
Alternative market research methods : market sensing
8
Developmental challenges in marketing research
8
Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
8
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
8
Handbuch Arbeitsmarkt ; 2009
8
Innovation, Beschäftigung, Wachstum und Wettbewerb : Strategien zur Halbierung der Arbeitslosigkeit ; Fachkongress, 28./29. April 1997 in Berlin
8
Qualitative marketing research : approaches, techniques and analysis
8
Quantitative marketing techniques and analyses
8
Reform der Arbeitsmarktpolitik : Herausforderung für Politik und Wirtschaft; mit Vorschlägen zur Änderung des AFG
8
Wirkungsforschung und Politikberatung - eine Gratwanderung? : Fachtagung am 24./25.2.2005 in Bonn ; [Fachtagung "Wirkungsforschung und Politikberatung - eine Gratwanderung?" ...]
8
Nachhaltiger Mehrwert von Evaluation
7
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
7
The development of marketing theory and its philosophical underpinnings
7
Arbeitsmarktpolitik in der Krise : Festgabe für Professor Dr. Karl-Jürgen Bieback
6
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
6
Handbook of consumer psychology
6
Handbook of research methods for marketing management
6
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1
The use of focus groups for idea generation : the effects of group size, acquaintanceship, and moderator on response quantity and quality
Fern, Edward F.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539042
Saved in:
2
Respondent cooperation in focus groups : a field study using moderator ratings
Tuckel, Peter
;
Wood, Michael
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539049
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3
On-line focus groups : conceptual issues and a research tool
Montoya-Weiss, Mitzi M.
;
Massey, Anne P.
;
Clapper, Danial L.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539057
Saved in:
4
"Focus groups in cyberspace" : using the Internet for qualitative research
O'Connor, Henrietta
;
Madge, Clare
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539059
Saved in:
5
Online focus groups : an in-depth comparison of computer-mediated and conventional focus group discussions
Reid, Donna J.
;
Reid, Fraser J.M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539062
Saved in:
6
Online surveys in marketing research : pros and cons
Ilieva, Janet
;
Baron, Steve
;
Healey, Nigel
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539146
Saved in:
7
Can online polls produce accurate findings?
Kellner, Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539148
Saved in:
8
A comparison of online and postal data collection methods in marketing research
McDonald, Heath
;
Adam, Stewart
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539150
Saved in:
9
Nominal grouping sessions vs focus groups
Langford, Barry E.
;
Schoenfeld, Gerald
;
Izzo, George
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539068
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10
The shopping list studies and projective techniques : a 40-year view
Fram, Eugene H.
;
Cibotti, Elaine
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539081
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