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~isPartOf:"Fundamentals of marketing research ; Vol. 2"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Bedarfs- und Marktforschung in...
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Market research
19
Marktforschung
19
Befragung
8
Interview
8
Consumer behaviour
3
Internet
3
Konsumentenverhalten
3
Data collection
2
Datenerhebung
2
Großbritannien
2
Sampling
2
Stichprobenerhebung
2
United Kingdom
2
Beziehungsmarketing
1
Classification
1
Consumers
1
Creativity
1
E-Mail
1
E-mail
1
Empirical method
1
Empirische Methode
1
Gesundheit
1
Health
1
Jugendliche
1
Kauf
1
Klassifikation
1
Kreativität
1
Meinungsforschung
1
Opinion poll
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Postal sector
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Postsektor
1
Purchase
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Qualitative Methode
1
Qualitative method
1
Relationship marketing
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Statistical test
1
Statistischer Test
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Test market
1
Testmarkt
1
USA
1
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Type of publication
All
Article
19
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Working Paper
Book section
19
Language
All
English
19
Author
All
Adam, Stewart
1
Baron, Steve
1
Bock, Timothy
1
Cibotti, Elaine
1
Clapper, Danial L.
1
Crosby, Lawrence A.
1
Dembkowski, Sabine
1
Fern, Edward F.
1
Fram, Eugene H.
1
Goulding, Christina
1
Greig, Ian D.
1
Hanmer-Lloyd, Stuart
1
Healey, Nigel
1
Ilieva, Janet
1
Izzo, George
1
Johnson, Sheree L.
1
Kellner, Peter
1
Kenyon, Alexandra J.
1
Langford, Barry E.
1
Madge, Clare
1
Marsden, Paul
1
Massey, Anne P.
1
McDonald, Heath
1
Montoya-Weiss, Mitzi M.
1
O'Connor, Henrietta
1
Perry, Chad
1
Quinn, Richard T.
1
Reid, Donna J.
1
Reid, Fraser J.M.
1
Riege, Andreas M.
1
Schoenfeld, Gerald
1
Sergeant, John
1
Tuckel, Peter
1
Wood, Michael
1
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All
Fundamentals of marketing research ; Vol. 2
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
47
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
36
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
32
Handbuch der Marktforschung
30
Organisation und praktische Anwendung
21
Market research handbook
20
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
19
Deutsch-deutsche Wirtschafts-, Währungs- und Sozialunion im Rahmen der Europäischen Gemeinschaften : Referate und Diskussionsberichte der Tagung des Arbeitskreis Europäische Integration e. V. (13.-15. Sept. 1990 in Dresden)
18
Verfahren, Datenauswertung, Ergebnisdarstellung
18
Political values and health care : the German experience
17
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
16
Diskussionsarbeit
15
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
15
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext
15
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data
15
Deutsch-deutsche Wirtschaft 1945 bis 1990 : Strukturveränderungen, Innovationen und regionaler Wandel ; ein Vergleich
14
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
13
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
12
Fundamentals of marketing research ; Vol. 1
12
Market research best practice : 30 visions for the future ; a compilation of discussion papers, case studied and methodologies from ESOMAR
12
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
12
Web-Monitoring : Gewinnung und Analyse von Daten über das Kommunikationsverhalten im Internet
12
Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück
11
Conjoint measurement : methods and applications
11
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
11
Innovationsverhalten und Entscheidungsstrukturen : vergleichende Studien zur wirtschaftlichen Entwicklung im geteilten Deutschland 1945-1990
11
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
10
Gleichheit, Freiheit, Solidarität : für ein "Zusammenwachsen" in gemeinsamer Verantwortlichkeit
10
The nature and scope of marketing research
10
Ausgewählte Beiträge zum Kolloquium "Grundzüge einer Marktwirtschaftlich Ausgerichteten Strukturpolitik in der DDR und Anforderungen für die Arbeitsteilung im Europäischen Raum" : durchgeführt am 25.04.1990 im Institut für Angewandte Wirtschaftsforschung, Berlin
9
DIW Discussion Papers
9
Freiberger Arbeitspapiere
9
Fundamentals of marketing research ; Vol. 4
9
Industriezweige in der DDR 1945 bis 1985
9
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
9
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
9
Alternative market research methods : market sensing
8
Developmental challenges in marketing research
8
Die Teildisziplinen der ökonomischen Geographie in der DDR : Entwicklung, Stand, Perspektive
8
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1
The use of focus groups for idea generation : the effects of group size, acquaintanceship, and moderator on response quantity and quality
Fern, Edward F.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539042
Saved in:
2
Respondent cooperation in focus groups : a field study using moderator ratings
Tuckel, Peter
;
Wood, Michael
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539049
Saved in:
3
On-line focus groups : conceptual issues and a research tool
Montoya-Weiss, Mitzi M.
;
Massey, Anne P.
;
Clapper, Danial L.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539057
Saved in:
4
"Focus groups in cyberspace" : using the Internet for qualitative research
O'Connor, Henrietta
;
Madge, Clare
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539059
Saved in:
5
Online focus groups : an in-depth comparison of computer-mediated and conventional focus group discussions
Reid, Donna J.
;
Reid, Fraser J.M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539062
Saved in:
6
Nominal grouping sessions vs focus groups
Langford, Barry E.
;
Schoenfeld, Gerald
;
Izzo, George
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539068
Saved in:
7
The shopping list studies and projective techniques : a 40-year view
Fram, Eugene H.
;
Cibotti, Elaine
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539081
Saved in:
8
What 'healthy-living' means to consumers : trialling a new qualitative research technique
Marsden, Paul
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539097
Saved in:
9
Processes of a case study methodology for postgraduate research in marketing
Perry, Chad
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539102
Saved in:
10
Validity and reliability tests in case study research : a literature review with "hands-on" applications for each research phase
Riege, Andreas M.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003539108
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