//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Virtuelle Stimuli für Kundente...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
15
Relationship marketing
15
Beschwerdemanagement
3
Complaint management
3
Computer-assisted marketing
2
Controlling
2
Customer analysis
2
Customer recovery
2
Deutschland
2
Germany
2
IT-gestütztes Marketing
2
Kundenanalyse
2
Kundenrückgewinnung
2
Management control
2
Bank marketing
1
Bankmarketing
1
Betriebliche Kennzahl
1
Business network
1
Communication
1
Competition law
1
Customer Recovery Management
1
Customer satisfaction
1
Data protection
1
Datenschutz
1
Deutsche Telekom AG
1
Direct bank
1
Direct marketing
1
Direktbank
1
Direktmarketing
1
Distance selling
1
Distanzhandel
1
E-commerce
1
Early warning system
1
Electronic Commerce
1
Energiewirtschaft
1
Energy sector
1
Financial ratio
1
Food retailing
1
Frühwarnsystem
1
Key account management
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
15
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
15
Case study
1
Fallstudie
1
Language
All
German
15
Author
All
Braunmüller, Bernhard
1
Bruhn, Manfred
1
Gary, Alexander
1
Geile, Andrea
1
Hamele, Thomas
1
Hünerberg, Reinhard
1
Krafft, Manfred
1
Kramm, Florian
1
Köhler, Thorsten
1
Link, Jörg
1
Mann, Andreas
1
Meyer, Matthias
1
Pick, Doreén
1
Rambold, Alexandra
1
Rauchut, Alexander T.
1
Seidel, Wolfgang
1
Seidl, Franziska
1
Stauss, Bernd
1
Zweigle, Thomas M.
1
more ...
less ...
Published in...
All
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Handbook of research on customer engagement
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Virtual environments for corporate education : employee learning and solutions
17
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Handbook of research on new product development
16
Human factors and ergonomics in consumer product design : methods and techniques
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Virtual worlds and e-commerce : technologies and applications for building customer relationships
16
Electronic Services
15
Synthetic worlds : emerging technologies in education and economics
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Managerial challenges and social impacts of virtual and augmented reality
14
The PDMA handbook of new product development
14
Commercial transactions in the virtual world : issues and opportunities
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
13
Product research : the art and science behind successful product launches
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
Service innovation : novel ways of creating value in actor systems
13
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
12
Marketing für Innovationen : wie innovative Unternehmen die Bedürfnisse ihrer Kunden erfüllen
12
Consumer-brand relationships : theory and practice
11
Handbook of relationship marketing
11
Handbuch Kundenbindungsmanagement
11
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
11
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
15
Showing
1
-
10
of
15
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Customer Recovery Management und Controlling : Erfolgsmodellierung im Rahmen der Kundenabwanderungsfrüherkennung, -prävention und Kundenrückgewinnung
Seidl, Franziska
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 3-34)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887022
Saved in:
2
Die Konzeption eines Feedforward-Controlling als Grundlage für die Früherkennung und Prävention von Kundenabwanderungen
Link, Jörg
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 35-58)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887025
Saved in:
3
Persönliche Kommunikation zur Abwanderungsprävention im B-to-B-Geschäft
Geile, Andrea
;
Hünerberg, Reinhard
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 61-90)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887029
Saved in:
4
Exit Management : Beendigung von Geschäftsbeziehungen aus Anbietersicht
Bruhn, Manfred
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 91-115)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887033
Saved in:
5
Status quo des Rückgewinnungsmanagements
Pick, Doreén
;
Krafft, Manfred
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 119-141)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887036
Saved in:
6
Preiskündiger und Qualitätskündiger : zur Segmentierung verlorener Kunden
Stauss, Bernd
;
Seidel, Wolfgang
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 143-161)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887044
Saved in:
7
Kundenrückgewinnung und Dialogmarketing
Mann, Andreas
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 163-182)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887049
Saved in:
8
Grundlagen und rechtliche Aspekte im Customer Relationship Management unter besonderer Berücksichtigung von (drohenden) Kundenabwanderungen
Gary, Alexander
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 185-210)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887054
Saved in:
9
Effizientes Kundenmanagement über den gesamten Lebenszyklus : am Anfang war das Risikomanagement ; praktische Erfahrungen aus dem Versand- und Onlinehandel
Rambold, Alexandra
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 213-235)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887058
Saved in:
10
Vorbereitung eines Churn-Warnsystems bei einer Direktbank : Churn-Definitionen, -Hypothesen und -Analysen
Meyer, Matthias
- In:
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, …
,
(pp. 237-253)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887060
Saved in:
1
2
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->