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~isPartOf:"Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft"
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Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
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Workshop on Channel Productivity <1996, Brüssel>
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
Journal of business economics : JBE
21
European journal of operational research : EJOR
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OR spectrum : quantitative approaches in management
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Marketing : journal of research and management
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Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
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Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main - FACHBEREICH WirtschaftswissenschaftenAbteilung Marketing: Publikationen
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Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Journal of Forecasting
2
OR Spectrum
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Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
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Regensburger Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung : Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Regensburg
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Review of Managerial Science
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Schmalenbach Business Review (sbr)
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Schmalenbach business review : sbr
2
Arbeitspapiere der absatzwirtschaftlichen Institute der Wirtschaftsuniversität Wien
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Computational Statistics
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Econometrics of short and unreliable time series
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European Journal of Operational Research ; 114 (1999) 346-353
1
Handbook of marketing decision models
1
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of Business Research
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
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Homogeneous and latent class versions of the Neural Net Multinomial Logit Model (NN-MNL) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004684531
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2
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004593597
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3
Artificial Neural Net - Multinominal Logit Model (ANN-MNL) : a semi-parametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004598902
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4
Homogeneous and latent class versions of the neural net-multinomial logit model (NN-NML) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619754
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5
Artificial neural net - multinomial logit model : (ANN-MNL); a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408243
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6
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
-
2000
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Interpretation aids for multilayer perceptron neural nets
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
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2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004695640
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8
Interpretation aids for multilayer perceptron neutral nets
Hruschka, Harald
-
2001
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Relevance of aggregation level and heterogeneity in sales response models
Hruschka, Harald
-
2003
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10
Market share models with semi parametric additive brand attractions
Hruschka, Harald
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1999
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