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Aufsatzsammlung
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Language
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English
German
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Undetermined
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Author
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Ahlert, Dieter
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Kenning, Peter
10
Evanschitzky, Heiner
9
Plassmann, Hilke
6
Backhaus, Christof
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Bruhn, Manfred
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Gaur, Sonjaya S.
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Kolhatkar, Ajay A.
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Michaelis, Manuel
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Meffert, Heribert
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Mohr, Peter
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Schefer, Benjamin C.
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Berentzen, Johannes B.
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Fritz, Wolfgang
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Koch, Mareike
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Vogel, Verena
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Woisetschläger, David M.
1
Woitsetschläger, David
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Institution
All
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster, Westfalen>
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster / Forschungsstelle für Allgemeine und Textile Marktwirtschaft
1
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
Published in...
All
International Journal of Retail & Distribution Management
2
Qualitative market research : an international journal
2
Retailing in the 21st century : current and future trends
2
SpringerBriefs in Business
2
Advances in services innovations
1
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Arbeitsbericht
1
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing - Forschungs- und Projektberichte, Studien und Arbeitspapiere
1
International Marketing Review
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of retail & distribution management
1
Internetökonomie und Hybridität
1
Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement
1
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
1
Management Decision
1
PB Nr. 2(2006)
1
Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]
1
Qualitative Market Research: An International Journal
1
Reihe Edition Lebensmittel-Zeitung
1
Schriften zur Textilwirtschaft : SzT
1
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
1
SpringerLink / Bücher
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster - European Research Center for Information Systems - Kompetenzzentrum Internetökonomie und Hybridität - Arbeitsgerichte
1
Wissenschaft & Praxis
1
Working Papers / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
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Textil- und Bekleidungswirtschaft im Wandel : betriebs- und volkswirtschaftliche Aspekte im Spiegel der FATM-Arbeit 1990-2001
Ahlert, Dieter
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001582131
Saved in:
2
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
Bruhn, Manfred
(
contributor
);
Meffert, Heribert
(
honouree
); …
-
1998
-
2., aktualisierte Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000653007
Saved in:
3
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
Meffert, Heribert
(
honouree
);
Bruhn, Manfred
(
ed.
); …
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000622940
Saved in:
4
Multikanalstrategien : Konzepte, Methoden und Erfahrungen
Ahlert, Dieter
(
contributor
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001703473
Saved in:
5
Vertical price coordination and brand care : interdisciplinary perspectives on the prohibition of resale price maintenance
Ahlert, Dieter
;
Schefer, Benjamin C.
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793813
Saved in:
6
Multichannel-Management
Ahlert, Dieter
(
ed.
);
Kenning, Peter
(
contributor
)
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008688591
Saved in:
7
Retail branding
Ahlert, Dieter
(
contributor
)
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521894
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8
A window to the consumer's mind : application of functional brain imaging techniques to advertising research
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 163-178)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378119
Saved in:
9
A window to the consumer's mind : application of functional brain imaging techniques to advertising research
Plassmann, Hilke
;
Kenning, Peter
;
Ahlert, Dieter
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 74-81)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353612
Saved in:
10
Does "made in ..." also apply to services? : an empirical assessment of the country-of-origin effect in service settings
Berentzen, Johannes B.
;
Backhaus, Christof
;
Michaelis, …
- In:
Journal of relationship marketing : innovations & …
7
(
2008
)
4
,
pp. 391-405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003807770
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