Showing 1 - 10 of 77
Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001152799
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001242750
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519623
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012177831
Zahlreiche Studien haben den Einfluss von Markeneigenschaften auf die Markenerweiterbarkeit (d.h., das Ausmass, zu dem eine Marke für Markenerweiterungen genutzt werden kann, die in positiven Ergebnissen für die Marke resultieren) untersucht. Jedoch sind trotz der hohen Relevanz der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216068