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~person:"Homburg, Christian"
~subject:"Produktentwicklung"
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Book / Working Paper
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Aufsatz in Zeitschrift
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Hochschulschrift
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Thesis
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Lehrbuch
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Textbook
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Language
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English
8
German
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Author
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Homburg, Christian
Herstatt, Cornelius
93
Brem, Alexander
37
Di Benedetto, C. Anthony
34
Calantone, Roger J.
33
Cooper, Robert G.
27
Lüthje, Christian
25
Griffin, Abbie
23
Di Benedetto, Anthony
21
Hultink, Erik J.
21
Song, Michael
21
Trott, Paul
21
Gassmann, Oliver
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Kahn, Kenneth B.
19
Lynn, Gary
18
Wu, Jie
18
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17
Dayan, Mumin
17
Keskin, Halit
17
Sosa, Manuel
17
Dawid, Herbert
16
Dell'Era, Claudio
16
Kort, Peter M.
16
Leifer, Larry
16
Lettl, Christopher
16
Tiwari, Rajnish
16
Van Den Bulte, Christophe
16
Hippel, Eric von
15
Barczak, Gloria
14
Bullinger, Hans-Jörg
14
Ernst, Holger
14
Füller, Johann
14
Lindemann, Udo
14
Tellis, Gerard J.
14
Ulrich, Karl T.
14
Yan, Tingting
14
Akgün, Ali E.
13
Goffin, Keith
13
Griffith, David A.
13
Haapasalo, Harri
13
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Universität Mannheim
1
Published in...
All
Research
4
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Journal of marketing
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Gabler Research
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
1
Journal of business research : JBR
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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Virtual reality in new product development : insights from prelaunch sales forecasting for durables
Harz, Nathalie
;
Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
86
(
2022
)
3
,
pp. 157-179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258858
Saved in:
2
New product design : concept, measurement, and consequences
Homburg, Christian
;
Schwemmle, Martin
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of marketing
79
(
2015
)
3
,
pp. 41-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485860
Saved in:
3
Produktdesign : eine empirische Untersuchung zu Definition, Messung und Auswirkungen auf das Verhalten von Konsumenten
Schwemmle, Martin
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011451280
Saved in:
4
Virtual Reality in Erfolgsprognosen vor Neuprodukteinführung : Modellentwicklung, Validierung und empirische Untersuchung
Harz, Nathalie
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012140415
Saved in:
5
Kognitive Verzerrungen bei Managemententscheidungen : experimentelle Untersuchungen zum organisationalen Kontext in der Neuproduktentwicklung
Weeth, Alexander
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011764228
Saved in:
6
Gestaltung von Teams in der Neuproduktentwicklung : eine empirische Untersuchung von Vertriebsintegration und internationaler Heterogenität
Sieberz, Isabell
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955355
Saved in:
7
Preannouncing pioneering versus follower products : what should the message be?
Homburg, Christian
;
Bornemann, Torsten
;
Totzek, Dirk
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
37
(
2009
)
3
,
pp. 310-327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003900702
Saved in:
8
Nichtlineare Effekte im Management von Dienstleistungs- und Produktinnovationen : eine vergleichende Studie
Homburg, Christian
;
Kühnl, Christina
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230448
Saved in:
9
Is the more always better? : a comparative study of internal and external integration practices in new product and new service development
Homburg, Christian
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of business research : JBR
67
(
2014
)
7
,
pp. 1360-1367
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010379345
Saved in:
10
Firm-hosted online brand communities and new product success
Gruner, Richard L.
;
Homburg, Christian
;
Lukas, Bryan A.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
1
,
pp. 29-48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256716
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