Showing 1 - 10 of 30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009355709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003877247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782749
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009771728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010467621
In the present paper, we study quantile risk measures and their domain. Our starting point is that, for a probability measure Q on the open unit interval and a wide class L Q of random variables, we define the quantile risk measure ϱ Q as the map that integrates the quantile function of a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011783578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009583703
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012505189
Zielsetzung und Aufbau der Arbeit -- Untersuchungsgegenstand -- Methodische Grundlagen -- Untersuchungsdesign -- Der Erklärungsgehalt von Reputation und Markenstärke bei Unternehmensmarken -- Der Transfer zwischen Reputation und Markenstärke bei Produktmarken -- Zusammenfassung und Implikationen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014857
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012887267