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This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
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This paper provides a comparative analysis of statistical methods to evaluate the consumer perception about the quality of Services of General Interest. The evaluation of the service quality perceived by users is usually based on Customer Satisfaction Survey data and an ex-post evaluation is...
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Ziel der Studie war es, den Stand der Digitalisierung in zwölf Industriebranchen in Deutschland zu untersuchen. In der Fragebogen-Erhebung unter 14.007 Beschäftigten zeigte sich, dass die Digitalisierung oft noch am Anfang steht und primär durch den Einsatz von IKT-Systemen geprägt ist....
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We aim to disentangle the relative contributions of (i) cognitive ability, and (ii) education on health and mortality using a structural equation model suggested by Conti et al. (2010). We extend their model by allowing for a duration dependent variable, and an ordinal educational variable. Data...
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, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
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werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
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Not only the horse as a living creature, but also equestrian sport, has a positive influence on the general upbringing and development of young people. Although equestrian sport still exerts a strong fascination, it is becoming more difficult to inspire young people to take part in this...
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Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
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This paper considers measurement error from a new perspective. In surveys, response errors are often caused by the fact that respondents recall past events and quantities imperfectly. We explore the consequences of recall errors for such key econometric is- sues as the identification of marginal...
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Sogenannte Self-Service-Technologien (SST), wie Bankautomaten, automatischer Self-Checkout in Hotels, Telefonbanking und Dienstleistungen, die der Kunde über das Internet bezieht (z.B. Onlinebanking) werden in den letzten Jahren zunehmend von Unternehmen genutzt, um den kostenintensiven,...
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